Agenda Constructiilor
Sambata, 20 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - CNADNR: Licitatie pentru atribuirea lucrarilor la autostrada Gilau - Mihaiesti
CNADNR: Licitatie pentru atribuirea lucrarilor la autostrada Gilau - Mihaiesti
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 24 Mar 2015 17:39
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a demarat procedura de selectie a companiilor ce vor asigura lucrarile de proiectare si executie a tronsonului de autostrada cuprins intre localitatile Gilau si Mihaiesti, parte a autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea. Valoarea estimata a contractului este de 687,5 milioane de lei (circa 155,87 milioane de euro), fara TVA. Durata de implementare a investitiei este de 66 de luni, din care sase luni reprezinta perioada de proiectare, 12 luni - durata de executie si 48 de luni vor fi asigurate pentru garantia lucrarilor.
Finantarea lucrarilor va fi asigurata exclusiv de la bugetul de stat, pe baza Strategiei de Dezvoltare a Retelei de Autostrazi din Romania 100, prezentata de Guvern in luna decembrie 2013.
Tronsonul de autostrada 3A2 (Gilau-Mihaiesti) va avea o lungime de 16,8 km si se va desfasura in totalitate pe teritoriul administrativ al judetului Cluj.
"Traseul autostrazii porneste de la Nodul Nadaselu (km 8+700) si traverseaza la km 9+213 drumul judetean DJ 108C, calea ferata Cluj - Oradea si paraul Nadasu printr-un viaduct cu o lungime de 729 de metri. In continuare, traseul se desfasoara pe Dealul Ascutit si evita proprietatea cimitirului localitatii de la km 10+800. Localitatea Sardu este traversata la km 14+609 printr-un viaduct cu o lungime de 324 de metri, care traverseaza drumul comunal DC 143 si paraul Sardu. Apoi, traseul autostrazii se desfasoara paralel cu drumul national DN 1F, ocolind localitatea Sanpaul pe la vest de aceasta, traversand o serie de drumuri de exploatare. Traseul ocoleste pe la est localitatea Mihaiesti, traversand Valea Trifii, Valea Berindului si drumul national DN 1F la km 21+300, cu un pasaj de 203,5 metri lungime. In continuare, printr-o modificare locala a axului pe tronsonul km 22+400 - km 24+400 se evita baza dealului de la km 23+200 si cu o coborare a liniei rosii cu circa 3-4 metri, se obtine scurtarea viaductelor de la km 22+600 si km 23+800 de la 400 m la 120 m, respectiv de la 520 m la 120 m", se arata intr-un comunicat al CNADNR.
Termenul-limita pentru depunerea ofertelor este stabilit la data de 6 mai 2015, ora 10:00.
 
 
ALLBIMSISECAMABONARE REVISTERAWLPLUG
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
viarom
theda mar
ERBASU CONSTRUCT
quadratum
EDIT-Structural
siniat
CONCEPT STRUCTURE
strabag nivel 1
CDS
MAKITA
ness project
Acvatot 2019
concelex
leviatan
rigips
noark
Ubitech

Parteneri

HABITAT
AHK 2022
top 500
FPSC_2019
AICPS_30
top 500
top 500
ef-de-n
econet
ROGBC 2016

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander