Agenda Constructiilor
Vineri, 19 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - Izolatii & Finisaje - FABRYO-ATLAS PAINTS: Pozitie dominanta asigurata de un portofoliu complex
FABRYO-ATLAS PAINTS: Pozitie dominanta asigurata de un portofoliu complex
Izolatii & Finisaje Publicat de Ovidiu Stefanescu 26 Aug 2014 13:24
Pe o piata locala a lacurilor si vopselelor estimata de experti la o valoare cuprinsa intre 120 milioane de euro si 130 milioane de euro, Fabryo Corporation, cu o cifra de afaceri de peste 35 milioane de euro, ocupa prima pozitie in topul furnizorilor specializati. La nivel de grup, societatea a incheiat anul precedent cu vanzari de 173 milioane de euro, acest rezultat fiind calculat in urma consolidarii situatiilor financiare ale celor doua entitati economice (Atlas Paints - parte a Atlas Corporation - si Fabryo Corporation), care au fuzionat prin absorbtie in 2012. In prezent, concernul se afla in plina campanie de promovare a marcii APLA, sub care sunt comercializate si materiale de constructii pentru finisaje, pe acest segment cresterea la nivelul lui 2013 situandu-se la 1,5%. In prezent, Fabryo - Atlas Paints detine o platforma de productie a vopselelor, mortarelor si adezivilor, amplasata in localitatea Popesti-Leordeni, precum si o unitate de fabricare a produselor de termoizolare in Tunari - Ilfov. 
 
Integrarea completa asigura conditii optime de dezvoltare
Referitor la procesul de fuziune, directorul executiv al companiei, Dragos Militaru, a afirmat ca "prin aceasta actiune ne-am fortificat pozitia de lider pe piata de lacuri si vopsele decorative din Romania, construind un portofoliu complex de produse si branduri complementare, care va fi capabil sa ofere clientilor solutii complete de decorare, finisare si izolare de cea mai buna calitate. In 2013, reprezentand primul an de integrare operationala, ne-am concentrat eforturile pe cresterea distributiei brandului APLA (Atlas Professional Line Applications) pe toate canalele comerciale si am obtinut cresteri semnificative ale cifrei de afaceri in ceea ce priveste categoriile de mortare si termoizolatii, pe o piata aflata in scadere. Consolidarea intr-o singura entitate juridica a fost pasul urmator, constituind o etapa importanta a procesului respectiv care aduce beneficii multiple in modul de functionare al tuturor departamentelor companiei, prin unificarea si simplificarea proceselor de lucru". In prezent, grupul trece printr-o faza de integrare a portofoliului de produse, continuand, totodata, extinderea ofertei cu sortimente performante, care aduc utilizatorilor beneficii reale. "Politica noastra de marketing se bazeaza pe doua fundamente: calitatea superioara a produselor in raport cu oferta competitiei, respectiv orientarea catre client si indeplinirea in conditii optime a cerintelor acestuia. Astfel, continuam sa dezvoltam gama de solutii decorative, introducand produse unice in Romania, cum ar fi, de exemplu, lacul cu acoperire dintr-un strat pentru cabane si garduri «savana 2 in 1», care inregistreaza cresteri ale vanzarilor de circa 50%. In ceea ce priveste segmentul sistemelor cu pret mediu, in care se incadreaza categoria de vopsele lavabile marca Innenveiss, inregistram sporuri sustenabile de peste doi ani", a mai subliniat oficialul companiei. Pentru informatii suplimentare, www.fabryo.com
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
RAWLPLUGABONARE REVISTEALLBIMSISECAM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
concelex
ERBASU CONSTRUCT
EDIT-Structural
Acvatot 2019
rigips
siniat
theda mar
viarom
MAKITA
leviatan
CDS
CONCEPT STRUCTURE
Ubitech
strabag nivel 1
ness project
quadratum
noark

Parteneri

top 500
AHK 2022
HABITAT
FPSC_2019
top 500
ROGBC 2016
econet
AICPS_30
top 500
ef-de-n

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander