Agenda Constructiilor
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Izolatii & Finisaje - HENKEL: Majorare de 3,4% a vanzarilor de adezivi din trimestrul al doilea
HENKEL: Majorare de 3,4% a vanzarilor de adezivi din trimestrul al doilea
Izolatii & Finisaje Publicat de Elena Icleanu 20 Sep 2017 09:03
Vanzarile raportate in cadrul diviziei de adezivi a producatorului german Henkel au inregistrat o crestere organica de 3,4% in trimestrul al doilea al acestui an fata de aceeasi perioada din 2016, conform unui raport al companiei. In termeni nominali, vanzarile de adezivi s-au majorat cu 3,5% in intervalul analizat, ajungand la 2,37 miliarde euro. Totodata, in perioada aprilie - iunie 2017, profitul operational ajustat s-a plasat la 455 milioane de euro (+6,6%).
In total, incluzand afacerile din celelalte domenii derulate la nivel global de Henkel, produse cosmetice si bunuri de larg consum, vanzarile inregistrate de grup in trimestrul al doilea au crescut, nominal, cu 9,9%, depasind pragul de 5 miliarde euro, in timp ce profitul operational s-a majorat cu 11%, pana la 909 milioane de euro.
"Am inregistrat rezultate solide in trimestrul al doilea, atingand noi recorduri ale vanzarilor, profitului operational ajustat si castigului pe actiune. Toate cele trei divizii au avut contributii pozitive la rezultatul final. Vanzarile au crescut semnificativ, la aproape 5,1 miliarde euro, intr-un context de piata nelipsit de provocari. Ne asteptam ca mediul volatil al pietei sa se mentina si in perioada urmatoare, in special in sectorul bunurilor de larg consum, cel mai sensibil la fluctuatiile cursului de schimb valutar. Ne vom concentra, insa, pe implementarea prioritatilor strategice, pentru a ne continua dezvoltarea cu succes", a declarat Hans van Bylen, CEO al grupului Henkel.
In ceea ce priveste rezultatele din primele sase luni ale acestui an, vanzarile totale raportate de compania germana au depasit, pentru prima data in istorie, pragul de 10 miliarde euro, dupa o crestere de 11,5% fata de aceeasi perioada din 2016. Profitul operational ajustat al perioadei s-a majorat cu 12,3%, pana la 1,57 miliarde euro. In cadrul diviziei de adezivi, evolutia vanzarilor a fost evaluata, din punct de vedere organic, la circa 4,4%, in timp ce livrarile de cosmetice s-au majorat cu 1,1%, iar cele de bunuri de larg consum, cu 2,5%.
Pentru intregul an fiscal in curs, conducerea Henkel reconfirma obiectivele de crestere organica cu 2%-4% a vanzarilor, in contextul unei majorari de peste 17% a profitului operational ajustat.
In Romania, grupul german este activ prin reprezentanta Henkel Romania, companie ce a raportat pentru 2016 o cifra de afaceri de 759,2 milioane de lei (165 milioane de euro), in crestere cu 18,5% fata de nivelul de 640,9 milioane de lei (139 milioane de euro) raportat la finele lui 2015. Totodata, profitul net al companiei locale s-a majorat cu 12,7%, de la 58,3 milioane de lei (12,6 milioane de euro) in 2015 la 65,7 milioane de lei (14,2 milioane de euro) in 2016. In ultimii ani, Henkel Romania a lucrat, in medie, cu 500 de angajati. La nivel national, compania detine trei centre de productie, situate in Pantelimon (Ilfov), Campia Turzii (judetul Cluj) si Roznov (judetul Neamt), cu o capacitate de productie totala de 680.000 - 700.000 de tone pe an.
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMhiltiRAWLPLUGABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 180 (Ianuarie-Februarie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
strabag nivel 1
rigips
CDS
Acvatot 2019
ERBASU CONSTRUCT
CONCEPT STRUCTURE
FRONTALE
quadratum
Ubitech
theda mar
ness project
concelex
leviatan
MAKITA
viarom
noark

Parteneri

top 500
HABITAT
AHK 2022
FPSC_2019
ROGBC 2016
AICPS_30
top 500
econet
top 500
ef-de-n

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander