Agenda Constructiilor
Sambata, 25 Noiembrie 2017
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - VBH: Nou obiectiv strategic de sustenabilitate a holdingului
VBH: Nou obiectiv strategic de sustenabilitate a holdingului
Sustenabilitate Publicat de Cosmin Dincu 09 Apr 2012 08:40
VBH Holding se situeaza pe o pozitie de lider al pietei mondiale de feronerie, datorita organizarii impecabile a capacitatii logistice si a politicii de distributie. Compania actioneaza ca un liant intre mai mult de 700 de societati specializate in productia de feronerie si accesorii pentru ferestre, usi si mobilier din lemn, aluminiu, PVC sau otel. VBH Holding detine numeroase filiale - in Europa, Asia, America si Australia. Principalul obiectiv al firmei consta in transformarea sloganului companiei - "Totul simplu; Simplu, tot" - in realitate, fapt ce a devenit posibil prin asigurarea unor servicii logistice de inalta calitate si aplicarea programelor de crestere a gradului de fidelitate a clientilor. Prin implementarea principiilor sustenabilitatii, VBH propune solutii eficiente de aprovizionare cu feronerie si accesorii. "Strategia de afaceri se axeaza pe trei piloni principali: grad sporit de expunere internationala, gama diversa de produse si servicii de inalta calitate. Ca urmare a succesului pozitionarii pe plan international, furnizorii VBH beneficiaza de o platforma globala de vanzari, iar clientii au la dispozitie categorii extensive si dedicate de produse si servicii. Marca proprie greenteQ este perfect integrata in portofoliul de produse VBH si include tot ceea ce este necesar pentru fabricarea si instalarea de ferestre si usi. De altfel, conceptul greenteQ reuneste ideea de ecologie («green») si de prezenta proprie pe piata cu notiunile ce reflecta cunostintele tehnice superioare ale expertilor VBH («te») si cu inalta calitate asigurata zilnic colaboratorilor («Q») Performanta serviciilor asigurate de specialisti VBH Holding diferentiaza corporatia de firmele concurente, mai ales prin implementarea unor solutii creative, cum ar fi spatiul de comercializare in mediul online, facilitarea certificarii la standarde europene (marcajul CE), baza de cunostinte (know-how warehouse), comanda cu ajutorul aparatelor tip «smartphone» si alte inlesniri, menite sa vina in sprijinul beneficiarilor", informeaza oficialii companiei. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
Total stiri publicate: 23067
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 

Autentificare

Agenda Constructiilor nr. 131 (Noiembrie-Decembrie 2017)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
hospice 2%
EURO-Constructii 2018
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020
Carpatcement 196
Piata de Tamplarie 2015