Actualitatea interna
Publicat de Razvan Popa
22 Apr 2009 13:48
|
Bravo Group, din Bucuresti, estimeaza - pentru 2009 - realizarea unei cifre de afaceri de 15 milioane de euro, in crestere fata de nivelul de 12,5 milioane de euro inregistrat anul trecut. In primul trimestru din 2009, societatea a consemnat o majorare de 72% a veniturilor pentru departamentul de vanzari Proiecte, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Din punct de vedere al segmentului cererii pentru materiale, cea mai mare crestere a fost inregistrata pentru gresia portelanata, cu 36% mai mult in primele trei luni din 2009 decat in perioada similara a anului trecut. Raportat la totalul vanzarilor, circa 68% a reprezentat comercializarea de obiecte sanitare, cazi de baie, cabine de dus, baterii si sisteme de instalare. Placarile ceramice au avut o pondere de 15% din totalul vanzarilor, iar mobilierul de baie si accesoriile - 15%. Per total, compania a realizat o sporire de aproximativ 5% in primul trimestru al anului curent fata de aceeasi perioada din 2008. Aceste rezultate s-au datorat pozitionarii firmei pe segmentul de produse medium-high end si a investitiei in sistemul logistic (cresterea parcului auto si a spatiului pentru depozitare prin relocarea depozitului central). Pentru intervalul urmator, societatea are in vedere extinderea teritoriala prin majorarea numarului de showroom-uri proprii, Laguna. Firma importa si distribuie la nivel national produse destinate, in principal, amenajarii baii, reprezentand marci din tari precum Italia, Spania, Germania, Elvetia, Polonia, SUA. Pentru informatii suplimentare, www.bravo.ro |