Construct Expo Ambient: Noi produse incluse in oferta Bravo Group |
Actualitatea interna 23 Mai 2008 02:00 |
Bravo Group va aloca, in 2008, aproximativ 3 milioane de euro pentru extinderea departamentului de logistica. Astfel, se are in vedere deschiderea unui depozit in Bucuresti si a trei hale regionale, precum si dezvoltarea diviziei de retail, prin cresterea numarului de showroom-uri Laguna. In 2007 a fost investita suma de 1,5 milioane de euro in vederea introducerii de noi game de produse, imbunatatirea serviciilor de logistica, consolidarea structurii de personal.
"Anul trecut am realizat o cifra de afaceri de 11 milioane de euro (cu aproximativ 50% mai mult fata de 2006), pentru acest an fiind estimata o crestere de minimum 54% a acesteia. Majorarea rezultatelor financiare s-a datorat evolutiei pietei materialelor de constructii. Pentru a.c. estimam o majorare a veniturilor de minimum 54%, comparativ cu anul trecut", a declarat Mihaela Ionita, director de marketing al societatii. Din totalul veniturilor realizate, gresia si faianta detin un procent de 26%, iar instalatiile sanitare 58%. Au crescut importurile din Spania si Italia Compania activeaza pe piata produselor "medium-high end" (estimata la 100 milioane de euro) si comercializeaza instalatii sanitare (obiecte sanitare, cazi, cabine, baterii si sisteme de instalare), placari ceramice, mobilier de baie si accesorii. "Un rol important in evolutia pietei produselor de top il are si numarul mare de dezvoltatori straini care combina doua aspecte esentiale: nivelul de informare si resursele necesare realizarii de proiecte de calitate. Presiunea concurentiala din partea produselor fabricate in Orient se mentine doar la nivel de pret. Conform datelor statistice, importurile din Spania si Italia au crescut simtitor, ceea ce denota orientarea beneficiarilor spre produse ce au un raport optim pret/calitate. Cererea pentru oferta proprie se majoreaza datorita faptului ca segmentele rezidential si de business cunosc o dezvoltare puternica. Din punct de vedere al ofertei, piata este dinamica si primeaza furnizorii cu inovatii frecvente si din tari cu traditie in domeniu", a precizat reprezentantul firmei. Pentru informatii suplimentare, www.bravo.ro |