Agenda Constructiilor
Vineri, 05 Iulie 2024
RAWLPLUG
Home - Stiri - Afaceri, Juridic, Finante & Impozite - Maria Boldor devine noul Managing Director al Horvath Romania
Maria Boldor devine noul Managing Director al Horvath Romania
Afaceri, Juridic, Finante & Impozite Publicat de AG&F 04 Iul 2024 12:01
Maria Boldor – aleasa Partener in cadrul grupului international de consultanta in management, Horvath, in primavara acestui an – a devenit si Managing Director al echipei de la Bucuresti, dupa 17 ani petrecuti in cadrul companiei. Maria este primul partener care reprezinta Romania la nivel de grup, in randul celor circa 70 de parteneri ai Horvath, ceea ce atesta nivelul ei de excelenta in activitatea de consultanta si in coordonarea echipelor de experti, adesea in proiecte desfasurate in mai multe tari.
Schimbarea la varful Horvath Romania survine dupa cel mai bun an din istoria subsidiarei de la Bucuresti, care a inregistrat venituri de aproximativ 8 milioane de euro in 2023, in crestere cu 21% fata de 2022. Tot o crestere record a avut si Grupul Horvath, in anul fiscal 2023-2024, atingand vanzari de 306 milioane de euro, in crestere cu 13% comparativ cu anul fiscal anterior. Activitatea globala a Horvath se intinde de-a lungul a peste patru decenii, in Europa, SUA, Orientul Mijlociu si pe alte piete. 
Predecesorul Mariei la conducerea Horvath Romania, Kurt Weber, a decis sa urmeze alte oportunitati profesionale, in afara echipei Horvath.
"Sunt convins ca desemnarea Mariei ca Managing Director va impulsiona activitatea echipei Horvath de la Bucuresti, care se afla pe o traiectorie ascendenta la nivelul performantelor si este bine pozitionata, pentru a valorifica oportunitatile de crestere din industria noastra. Tot mai multe companii au nevoie de servicii de transformare digitala si organizationala, iar Maria va mentine standardele noastre inalte la nivelul dezvoltarii si implementarii strategiilor de business, atuuri pe care clientii le apreciaza si pentru care ne recomanda in piata", a declarat Helmut Ahr, CEO Horvath. 
"Ma simt onorata sa preiau conducerea unei echipe de peste 70 de angajati, dintre care multi au crescut de la pozitia de junior si alaturi de care am obtinut numeroase satisfactii profesionale. Echipa Horvath a crescut atat numeric, cat si din perspectiva competentelor, similar cu portofoliul tot mai amplu de clienti si complexitatea proiectelor pe care le-am implementat. Ne-am dezvoltat, totodata, o echipa puternica pe teme de Controlling, care deserveste intregul Grup Horvath. Aceste elemente reprezinta fundamentul pe care vom construi in continuare povestea de succes a Horvath Romania. Iar in opinia mea, succesul are ca premisa stabilirea unor relatii de incredere cu fiecare dintre clientii nostri, care sa stea la baza unor parteneriate solide, pe termen lung", a spus Maria Boldor, Partener si Managing Director, Horvath Romania.
De-a lungul carierei in cadrul Horvath Romania, Maria Boldor a dobandit o bogata expertiza in proiecte strategice de transformare organizationala si operationala a business-urilor, multe dintre acestea fiind regionale si internationale, precum si proiecte de transformare digitala. Maria are experienta in managementul schimbarii, o componenta esentiala a oricarui proiect de transformare a companiilor si a coordonat multiple proiecte de consultanta in Germania, Austria, Serbia si Croatia, alcatuind cele mai bune echipe pentru atingerea obiectivelor fiecarui client, imbinand aptitudinile si specializarile fiecarui expert, indiferent de nationalitatea consultantilor sau apartenenta lor la un anume birou din reteaua Horvath.
Pentru viitorul Horvath Romania, Maria Boldor isi propune doua obiective complementare: „Imi propun sa devenim prima optiune de consultanta pentru companiile din Romania si din regiune pentru proiectele de transformare si imbunatatire a performantei, transformand biroul de la Bucuresti intr-un hub regional. Observam multiple oportunitati in piata, pe care dorim sa le fructificam, extinzandu-ne portofoliul de clienti, care ne solicita serviciile de consultanta in management, in special pe teme de strategie, transformare organizationala, operationala si digitala, sustenabilitate si profitabilitate. Pe de alta parte, pentru a atinge primul obiectiv, voi pune accent, in continuare, pe recrutarea, dezvoltarea, indrumarea si motivarea consultantilor nostri. Am mizat intotdeauna pe responsabilizarea si incurajarea consultantilor sa preia initiativa, lasandu-le libertatea de a decide si de a-si asuma implicatiile. In consultanta, orice obiectiv poate fi atins impreuna cu echipa potrivita, alcatuita din colegi cu aptitudini si cunostinte complementare, motivati, ambitiosi, dornici sa se dezvolte in permanenta, curiosi si concentrati pe rezultate tangibile pentru clienti. Succesul in consultanta se obtine in echipa, iar ca lider am invatat ca nu este suficient doar sa ajungi singur in varful muntelui, ci trebuie sa-i ridici si incurajezi si pe ceilalti pe parcursul calatoriei".
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
hiltiABONARE REVISTESISECAMALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 182 (Mai 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
siniat
CDS
ness project
Ubitech
rigips
CONCEPT STRUCTURE
EDIT-Structural
quadratum
ERBASU CONSTRUCT
noark
Acvatot 2019
konsent
strabag nivel 1
SSAB
BogArt
Arduro
viarom
SIGM
MAKITA
concelex
leviatan
theda mar

Parteneri

AHK 2022
top 500
HABITAT
FPSC_2019
AICPS_30
ef-de-n
top 500
econet
top 500
ROGBC 2016

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander