Agenda Constructiilor
Miercuri, 24 Aprilie 2019
conf_2019
Home
ANTREPRENORII europeni prefera marcile in defavoarea produselor generice Imprimare Email
Antreprenori & Dezvoltatori Publicat de Cosmin Dincu 11 Dec 2018 07:53
Specialistii europeni din domeniul antreprizei in constructii indica fara echivoc faptul ca, in acest sector de activitate, marcile produselor au o importanta mai mare decat pretul aferent materialelor generice. Astfel, peste 1.100 de manageri din bransa antreprenorilor de constructii (cu peste sase angajati), care au dat curs intrebarilor dintr-un sondaj telefonic (pentru elaborarea raportului European Contractor Monitor), au cazut de acord ca adevaratul rol al unei companii de antrepriza serioasa este acela de a alege produse de constructii ce poarta marci de incredere, in defavoarea pretului scazut, aferent sortimentelor „no name” sau etichetate cu brand-uri necunoscute ori generice (specifice depozitelor de tip outlet/ marilor retele de materiale de constructii). Acestea sunt doar cateva din rezultatele acestui studiu, elaborat recent de expertii companiei olandeze de cercetare si consultanta USP Marketing Consultancy (autori ai raportului Arch-Vision: Barometrul Arhitectural European), ce prezinta noile tendinte ale pietei europene de antrepriza in constructii.
„Antreprenorii cred ca ...
 
ACAD

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor - nr. 141 (Martie-Aprilie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2019
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023