PDF, 6 pag A4
Pret: 18 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
|
Domeniul:
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra - Camelia Pantel
|
Data actualizare: 27 apr 2012 |
Sumar: click aici
Restabilire a profitabilitatii pentru fabricantii de vitraje
In primii doi ani de criza economica generalizata, multe companii ce activau in industria ce presupune fabricarea de geam termoizolant si executia operatiunilor de procesare a sticlei s-au confruntat cu probleme legate de blocajul financiar, neachitarea creantelor si diminuarea continua a cererii exprimate de partenerii de afaceri, fiind obligati sa-si reajusteze capacitatile de productie, care se pare ca, la nivelul lui 2008, erau relativ supradimensionate. Anul trecut, dificultatile mentionate anterior – specifice, de altfel, intregii branse de tamplarie – au impus, in cazul producatorilor de vitraje, restructurarea activitatii, prin reorientarea catre alte segmente de piata, derularea unor activitati de distributie a sticlei arhitecturale, implicarea in productia de elemente vitrate cu proprietati speciale si valoare adaugata mare (securizate sau laminate) etc. Toate aceste masuri au vizat rezolvarea principalei probleme de fond – si anume recuperarea pierderilor din timpul recesiunii, respectiv restabilirea unor indici optimi in ceea ce priveste profitabilitatea. Desi majoritatea previziunilor referitoare la evolutia vanzarilor de tamplarie termoizolanta in 2012 sunt relativ negative, se pare ca producatorii de vitraje – care au capacitatea de a furniza produsele proprii direct pentru beneficiarii institutionali (reprezentati de investitori ce deruleaza proiecte de constructii din sfera nerezidentiala) – pot fructifica noile oportunitati asigurate de acest segment de piata, care se va dezvolta in continuare. Un alt debuseu in ceea ce priveste livrarile va fi constituit chiar de elementul de structura al constructiilor noi, ce s-a majorat (ca volum al lucrarilor) in ultimele doua luni din 2011, respectiv anul trecut (+1%) si va reprezenta cu siguranta un factor important de dezvoltare a pietei in 2012. Totodata, nu ar trebui neglijate marile obiective de reabilitare termica a locuintelor, fiind de dorit accentuarea legaturilor ce presupun colaborarea cu firmele implicate in proiectele respective, care ar putea fi preponderente in ramura de constructii, mai ales in perioada reprezentata de momentul electoral. Desigur ca aceste abordari trebuie evaluate cu precautie, de vreme ce intreaga economie nationala este caracterizata de incertitudine, iar in cazul lucrarilor executate din fonduri publice, intarzierea achitarii creantelor constituie o situatie negativa binecunoscuta.
|
Varianta demonstrativa: click aici! |
Descriere:
Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Fereastra la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse date statistice, analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: Alenys Impex, As Glass, Brad Glass, Cavala Glass, Clemans Al Glass, Cristal Brad, Dako Distribution, Darcom Group, Delta Glass, Fonoizoterm, Gin Mar, Glass Design Industry, Lamar Trust, Moteco Glass, Moldoglass, Olin, Pietta Glass Working, Primer Electro, Plast Termal, Profil Exim, Ro Grup Glass, Romalumil, Termototal, Tiberiu Glass, Union Glass, Valras Prod, Vispesti Prod si altele. |
Informatii suplimentare: Urmatoarea analiza tematica a pietei de sticla arhitecturala si geam termoizolant va fi disponibila in primul trimestru din 2013.
|
|