PDF, 7 pag A4
Pret: 18 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
|
Domeniul:
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra - Camelia Pantel
|
Data actualizare: 27 apr 2012 |
Sumar: click aici
Noile constructii ar putea deveni factorul motrice al livrarilor de sisteme
Pentru firmele ce activeaza pe piata de tamplarie din aluminiu, fatade cortina si in domeniile conexe, anul 2011 a reprezentat primul moment in care s-a incercat recuperarea timida a pierderilor consemnate in perioada recesiunii. Atat producatorii de ferestre, cei implicati in executia de pereti cortina si a lucrarilor de placare cu materiale compozite, cat si principalii furnizori de sisteme au consemnat – si vor inregistra inclusiv in 2012 – o evolutie eterogena, principalul factor de influenta fiind dat de rapiditatea adaptarii la noile conditii specifice bransei. Totodata, preocuparea pentru export reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte definitorii caracteristice firmelor din acest sector de activitate, iar faptul ca sistemele disponibile pe piata permit fabricarea de ansambluri pentru aplicatii complexe reprezinta un avantaj competitiv incontestabil. Totusi si in acest an, la fel ca in 2011, principalele provocari pentru furnizori raman cele legate de sporirea competitiei, ca urmare a presiunii aplicate asupra pretului sistemelor, in conditiile unor fluctuatii deosebite ale cotatiei principalelor materiei prime. Pentru a contracara problema acutizarii concurentei, o solutie ar putea fi constituita de crearea si promovarea unor solutii creative din punct de vedere al designului si functionalitatii, care sa asigure o rentabilitate sporita din punct de vedere economic si sa fie bazate pe cele mai recente inovatii tehnice, care sa respecte noile principii de edificare a cladirilor sustenabile. Afirmatia este valabila mai ales ca urmare a faptului ca actualmente se remarca o intensificare a fenomenului de selectie a ofertelor, inregistrandu-se preponderent cereri pentru produse cu un grad ridicat de calitate, ceea ce ar putea fi caracteristica definitorie a pietei pe termen scurt si mediu. In contextul economic pe care Romania il traverseaza, o serie de aspecte ar putea duce la dezvoltarea durabila a vanzarilor de sisteme, printre care se afla: aplicarea stricta a standardelor europene si a normelor referitoare la performanta termica, sporirea cererii de obiective arhitecturale cu performante deosebite (imobile eficiente din punct de vedere energetic), implementarea unor strategii guvernamentale de sprijin efectiv al actiunilor de reabilitare a cladirilor, recastigarea increderii investitorilor straini, incurajarea productiei locale prin insertii de capital etc.
|
Varianta demonstrativa: click aici! |
Descriere:
Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Fereastra la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse date statistice, analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: ABC Profesion'Al Design, AkzoNobel Powder Coatings, Alumil, Aluprof System, Color Magic 2000, Electrostatic, Elvial, Eurotec, Metalbau Swiss, Metra East Europe, Neokem, Profilco si Reynaers Aluminium, respectiv ale managerilor societatilor: Aqua System, Alukyt, Amvic, BIG Aluminium, Evolium Telecom, Geiger Company, Hidrosalt Holding, Icco Termotec, Mariantherm, Melcret, Plus Confort, Romabelt, Romco System, Tehnolux si altele. |
|