PDF, 6 pag A4
Pret: 18 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
|
Domeniul:
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra - Ovidiu Stefanescu
|
Data actualizare: 17 feb 2014 |
Sumar: click aici
Furnizorii de profile isi deruleaza afacerile sub semnul incertitudinii
Firmele active pe piata nationala a tamplariei din PVC au inceput anul 2014 sub auspicii incerte, asemanatoare perioadei similare din precedentele 12 luni, cand putini agenti economici specializati au reusit sa-si stabilizeze vanzarile. Mai mult, in intervalul ianuarie-februarie a.c., desi conditiile meteo au permis intrucatva derularea anumitor proiecte de constructii, pe segmentul PVC-ului a fost consemnata o activitate relativ precara, ca urmare a reticentei investitorilor de a mai aloca resurse, cel putin pana in momentul clarifi carii unor aspecte macroeconomice care vor stabili trendul anului in curs. Unul dintre factorii perturbatori, insa exogeni, ce intarzie initierea unor livrari sustinute este dat de momentul intrarii intr-un an electoral, cu tensiunile socio-politice inerente, precum si de aparitia a diverse „evenimente”, speculate pentru a indrepta atentia publicului in cu totul alte directii decat cele referitoare la evolutia economica.
|
Descriere:
Firmele active pe piata nationala a tamplariei din PVC au inceput anul 2014 sub auspicii incerte, asemanatoare perioadei similare din precedentele 12 luni, cand putini agenti economici specializati au reusit sa-si stabilizeze vanzarile. Mai mult, in intervalul ianuarie-februarie a.c., desi conditiile meteo au permis intrucatva derularea anumitor proiecte de constructii, pe segmentul PVC-ului a fost consemnata o activitate relativ precara, ca urmare a reticentei investitorilor de a mai aloca resurse, cel putin pana in momentul clarificarii unor aspecte macroeconomice care vor stabili trendul anului in curs. Unul dintre factorii perturbatori, insa exogeni, ce intarzie initierea unor livrari sustinute este dat de momentul intrarii intr-un an electoral, cu tensiunile socio-politice inerente, precum si de aparitia a diverse „evenimente”, speculate pentru a indrepta atentia publicului in cu totul alte directii decat cele referitoare la evolutia economica. Chiar daca in repetate randuri operatorii activi pe piata ferestrelor din PVC - si, cu precadere, furnizorii de sisteme, care pot contura, inclusiv prin intermediul firmelor partenere, o viziune de ansamblu asupra pietei - au avertizat asupra ineficientei programului national de reabilitare termica, acesta ramane totusi, in conditiile actuale, una dintre putinele surse ce pot genera o majorare a comenzilor.
***
Analiza completa a pietei nationale de tamplarie din PVC din perspectiva furnizorilor de profile si opiniile managerilor celor mai reprezentative companii din domeniu, ce se refera la dinamica vanzarilor din anul 2013, precum si la optiunile pe care le iau in considerare pe termen scurt, poate fi lecturata in editia ianuarie-februarie 2014 a revistei Fereastra. Printre respondentii demersului publicatiei se afla oficiali din cadrul companiilor Aluplast, Etem Building Systems, Gealan Romania, Özel Steel Profil, New House Design, Profine Romania, Profile Roplasto, Teraplast SA, Veka Romania etc. |
|