PDF, 76+50 pag A4
Pret: 20 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
Trimite SMS la 7520 cu textul: AGENDA
Valabil in retelele: Vodafone. In cateva secunde vei primi un cod de acces prin sms.
|
Domeniul:
CONSTRUCTII & INSTALATII
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra
|
Data actualizare: 09 mai 2008 |
Sumar: click aici
TOP-FEREASTRA PRODUCATORI
ANALIZA
Dezvoltare si transparenta pe piata de tamplarie termoizolanta
LIDERI
Succesul unei firme se datoreaza echipei
Obiectiv declarat - prima pozitie pe piata locala de tamplarie
AMVIC FERESTRE - tratitie pe piata de profil
SUKI GROUP - de la 5 la 250 de unitati de fereastra pe zi
Garantia unei afaceri de succes: realizarea unor produse de calitate
FENESTELA 68 - zece ani in domeniul tamplariei din lemn stratificat
ENGLISH SECTION
The sales made by the companies included in the TOP CHART represent half of the market
TOP-FEREASTRA FURNIZORI
EURO FEREASTRA
Programul Conferintei Internationale pentru Sistem de Tamplarie si Fatade
Opinii ale participantilor la EURO-Fereastra
STATISTICA
Situatie optima a importului de sisteme din PVC, aluminiu, feronerie si sticla
CATALOGUL FERUSI - FURINIZORI DE SISTEME
Sisteme de profile din PVC
Sisteme de profile din aluminiu
Sisteme pentru placari
Feronerie
Sticla/Geam termoizolant
Accesorii/Servicii
Utilaje, echipamente, scule
Tehnica de umbrire
|
Varianta demonstrativa: click aici! |
Descriere:
Catalogul TOP-Fereastra (editia 6) - mai 2008 include informatii cu privire la activitatea furnizorilor de sisteme si materiale utilizate la executia de tamplarie termoizolanta si fatade cortina. De asemenea, sunt prezentate subiecte referitoare la Conferinta Internationala pentru Sisteme de Tamplarie si Fatade EURO-Fereastra (editia a doua), analiza importului de sisteme din PVC, aluminiu, feronerie si sticla, elemente ce descriu situatia fabricantilor de tamplarie termoizolanta, topul producatorilor (in ordine alfabetica si in functie de cifra de afaceri) etc. Sunt incluse informatii referitoare la furnizorii de sisteme de profile din PVC si aluminiu, feronerie, accesorii, utilaje si echipamente, sticla arhitecturala, servicii etc., precum si date despre producatorii de tamplarie din PVC, aluminiu, lemn stratificat, despre executantii de pereti cortina si de lucrari de placare cu materiale compozite, fabricantii de geam termoizolant si de produse din categoria tehnicii de umbrire. Publicatia mai cuprinde opinii ale reprezentantilor companiilor: Aplast, Casa Noastra, Amvic Ferestre (Corina Gealan), Suki Group, Izotec Group, Fenestela 68 si altele.
|
Informatii suplimentare:
Dezvoltare si transparenta pe piata de tamplarie termoizolanta. Conform rezultatelor unor analize recente, clientii din Romania opteaza - preponderent - pentru achizitia de ferestre/usi din PVC (circa doua treimi din total), peste un sfert prefera aluminiul, diferenta fiind reprezentata de cei ce aleg ansambluri din lemn lamelar/stratificat sau din materiale compozite. Majoritatea comenzilor de tamplarie din PVC vizeaza achizitia de usi/ferestre batante (in detrimentul celor glisante), iar reperele ce au dimensiuni cuprinse intre 58 mm si 70 mm sunt predominante. In continuare, utilizatorii solicita tamplarie in nuante de alb (ceea ce reprezinta 75% din livrarile totale). In ceea ce priveste ansamblurile din aluminiu, conform estimarii specialistilor bransei, cota de folosire a acestora este de 1 la 2 (in raport cu ferestrele din PVC). Lemnul a reprezentat primul material utilizat la fabricatia ansamblurilor de ferestre/usi, fiind folosit aproape in exclusivitate de producatori, pana la jumatatea secolului trecut. Ulterior, tamplaria din lemn si-a pastrat o parte dintre adepti, principalele argumente fiind constituite de criteriile estetice si de performantele bune de rezistenta termica. Astfel, specialistii au creat elemente din lemn stratificat care asigura caracteristici similare sau chiar superioare altor sisteme (termo - fonoizolare, stabilitate dimensionala, fiabilitate, design etc.). La nivel mondial, aceasta categorie de profile se utilizeaza in mod diferit, in functie de conditiile de mediu, puterea de cumparare, mentenanta si traditie. In Romania, lipsesc studiile referitoare la piata tamplariei din lemn stratificat si materiale compozite, astfel incat cota de utilizare poate fi cuprinsa in intervalul 3,5% - 10% din total.
|
|