Pret: 89 (
119 ) EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
|
Domeniul:
PROIECTE & SANTIERE
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra - Stelian Dinca
|
Data actualizare: 21 ian 2014 |
Varianta demonstrativa: click aici! |
Descriere:
Lista de firme contine 120 de agentii specializate in prestarea serviciilor de publicitate, 42 de societati din domeniul relatiilor publice (public relations – PR) si 18 institute de cercetare a pietei. Potrivit informatiilor oficiale, agentiile de publicitate au consemnat in 2012 o scadere de 7% a incasarilor, pana la 427 milioane de euro, cele de PR si-au majorat veniturile cu 2%, la 106 milioane de euro, iar institutele de cercetare a pietei au raportat o sporire de 17% a cifrei de afaceri, corespunzatoare sumei de 74 milioane de euro. Veniturile primei categorii de companii au scazut cu 4,96% in anul 2011 (pana la 479 milioane de euro), fata de 2010, cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 504 milioane de euro. Pentru agentiile de PR situatia a fost diferita, intrucat cifra de afaceri insumata a acestora a ajuns la 108 milioane de euro in 2011 (+5,36%), comparativ cu precedentele 12 luni, cand s-a raportat un nivel de 103 milioane de euro. In fine, institutele de cercetare a pietei, dintre care multe au suport multinational si/sau se ocupa si de elaborarea unor sondaje ale opiniei publice, au consemnat anul trecut o majorare de 7,64%, la 65 milioane de euro, dupa ce anterior au inregistrat 61 milioane de euro. In lipsa altor date relevante despre aceste tipuri de activitati, disponibile pentru perioada de dinaintea recesiunii, se considera ca informatiile respective sunt suficiente pentru a estima valoarea intregului sector specializat. La fel ca si in cazul altor categorii de companii, nivelul cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii unor servicii complementare, cum ar fi organizarea de evenimente si alte asemenea activitati. In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea unor afaceri specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei respective, dintre care se disting urmatoarele categorii: vanzarile realizate in anii 2010 si 2011 (exprimate in moneda nationala si in euro); cota de crestere sau scadere a livrarilor etc. |
|