Pret: 14 (
19 ) EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
|
Domeniul:
SISTEME DE IZOLATII
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra - Stelian Dinca
|
Data actualizare: 21 ian 2014 |
Varianta demonstrativa: click aici! |
Descriere:
Lista de firme contine 19 companii specializate in furnizarea de materiale utilizate la executia lucrarilor de hidroizolatii. Potrivit informatiilor oficiale, furnizorii de materiale pentru hidroizolatii au consemnat in 2012 o crestere de 10% a incasarilor, pana la 285 milioane de euro. Veniturile cumulate ale societatilor in anul 2011 au crescut cu 6,94% fata de 2010, cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 252 milioane de euro. Majorarea survine insa dupa un regres (comparabil, totusi, cu o stagnare) la nivelul lui 2010 (-0,63%), care, la randul sau, a fost raportat dupa o diminuare putin semnificativa in primul an de recesiune (-2,27%), aducand firmele din bransa la o valoare a vanzarilor de 254 milioane de euro, comparativ cu cele 260 milioane de euro din 2008. Se observa ca - spre deosebire de alte segmente ale pietei materialelor de constructii - companiile din bransa au avut premise favorabile de recuperare a pierderilor pe termen scurt, proces care de altfel s-a incheiat. Mai mult, daca se ia in considerare nivelul de referinta (din 2008), aceasta categorie de furnizori a inregistrat, anul trecut, o sporire de 3,85% a incasarilor. Trebuie precizat faptul ca nivelul total al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii producatori/distribuitori fiind implicati in diverse alte domenii, cum ar fi, de exemplu, comercializarea sistemelor de termoizolare (polistiren expandat), tubulatura pentru aplicatii industriale, echipamente si accesorii pentru gradina, livrarea de substante chimice de baza, produse pentru industria materialelor plastice, sisteme de pardoseli, elemente destinate protectiei la foc, solutii antiderapante, vanzarea de profile PVC pentru tamplarie, echipamente pentru instalatii de apa si canalizare, sisteme pentru poduri, profile termoplastice, lacuri si vopsele, tencuieli decorative etc. Daca se ia in considerare faptul ca activitatea din intregul sector specific (respectiv, domeniul materialelor de constructii) a stagnat in ultimii doi ani (consemnand un nivel evaluat la 3,5 miliarde euro pe an, potrivit estimarii conducerii Asociatiei Producatorilor de Materiale de Constructii din Romania – APMCR si datelor cuantificate de departamentul specializat al revistei Agenda Constructiilor), rezulta ca societatile incluse in analiza nu au fost grav afectate de efectele recesiunii, ci dimpotriva si-au majorat vanzarile intr-un ritm superior mediei pietei. Din totalul celor 19 companii, circa 57,89% reprezinta firme ce au sediul social in Bucuresti-Ilfov, respectiv un numar de 11 agenti economici. Acestia au obtinut in 2011 o cifra de afaceri de 195 milioane de euro – ceea ce reprezinta 72,22% din veniturile insumate ale celor 19 societati, respectiv 270 milioane de euro (in crestere cu 6,2% fata de anul anterior, cand au realizat 183 milioane de euro, adica aproape 72,62% din volumul total consemnat de companiile analizate, care au cumulat 252 milioane de euro). Datele raportate in primul an de recesiune arata ca firmele din Bucuresti-Ilfov au consemnat o situatie atipica, inregistrand o crestere ce nu a urmat tendintele pietei (+2,35%), ajungand la 188 milioane de euro (sau 74,02% din cele 254 milioane de euro evidentiate pe plan national), in raport cu veniturile din 2008, de 183 milioane de euro, care au avut o cota de 70,38% din totalul de 260 milioane de euro, aferent acelui an. In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei furnizorilor de materiale pentru hidroizolatii, dintre care se disting urmatoarele categorii: vanzarile realizate in anii 2008, 2009, 2010 si 2011 (exprimate in moneda nationala si in euro), cota de crestere sau scadere a livrarilor etc. |
|