PDF, 52 pag A4
Pret: 9 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
Trimite SMS la 7676 cu textul: AGENDA
Valabil in retelele: Vodafone, Orange, Cosmote. In cateva secunde vei primi un cod de acces prin sms.
|
Domeniul:
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra
|
Data actualizare: 15 feb 2013 |
Sumar: click aici
Sumarul revistei – conceputa intr-o structura bilingva (romana si engleza) si integrata cu publicatia Agenda Constructiilor, incepand cu nr. 95 (1), aferent editiei ianuarie-februarie 2013 – abordeaza, printre altele, urmatoarele teme principale:
ACTUALITATE | NEWS
Influente obiective ce afecteaza activitatea pe piata tamplariei
Objective influences affecting windows market activity
ANALIZA | ANALYSIS
Stagnare si orizont incert pe segmentul de profile din PVC
Stagnation and uncertain horizon for the PVC profiles segment
Fabricantii de ferestre continua sa-si restructureze afacerile
PVC window manufacturers continue to reorganize their business
FURNIZORI | SUPPLIERS
Obiective majore – consolidarea cotei de piata si stabilizarea afacerilor
Market share strengthening and business consolidation are the main objectives
PRODUCATORI | PRODUCERS
Companiile din bransa, dependente de proiectele de reabilitare
Specialized companies depend on thermal rehabilitation projects
OPINII | INTERVIEW
CONEXPERT GROUP: Investitie pentru dezvoltarea tehnologiei de fabricatie
CONEXPERT GROUP: Investment for production technology development
HOCO: Plan de afaceri axat pe consolidare si extinderea activitatii
HOCO: Business plan focused on strengthening and expanding business
ALUMINIUM PROMOTION: Dublare a cifrei de afaceri in anul trecut
ALUMINIUM PROMOTION, doubling its turnover last year
DAKO DISTRIBUTION: Fonduri pentru constructia unei noi unitati de productie
DAKO DISTRIBUTION: Funds for the construction of new production facilities
WINTECH PVC continua programul de reorganizare a afacerii
WINTECH PVC continues the reorganization of the business
METAL YAPI: Strategie de consolidare a pozitiei pe piata autohtona
METAL YAPI: Strategy to consolidate its position on the domestic market
SUSTENABILITATE | SUSTAINABILITY
Noi tendinte in domeniul dezvoltarii sustenabile, la nivelul anului in curs
New trends in sustainable development in the current year
PRODUSE & TEHNOLOGII | PRODUCTS & TECHNOLOGIES
Succes pentru cea mai mare expozitie din sectorul tamplariei
Undeniable success for the largest European construction exhibition
INDEX COMPANII | SUPPLIERS INDEX
|
Varianta demonstrativa: click aici! |
Descriere:
Editia ianuarie-februarie a revistei Fereastra cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre producatorii de ferestre/usi si furnizorii de sisteme/materiale specifice, aspecte economice, tehnice si legislative etc. La rubrica de actualitate, se evidentiaza principalele influente obiective ce afecteaza activitatea specifica pietei de profil, cum ar fi, de exemplu, faptul ca orientarea explicita catre cerintele clientilor si/sau directionarea precauta a afacerilor catre export, fructificarea potentialului economic existent si a celui conferit de imaginea firmei constituie principalele cai ce pot duce la rezolvarea problemelor legate de recesiune.
Rubrica de analiza pune in lumina, in 17 pagini, aspectele legate de domeniul sistemelor din PVC pentru tamplarie si al elementelor conexe, respectiv de segmentul producatorilor si montatorilor de ansambluri din acelasi material, evidentiind in premiera, intr-o perspectiva exhaustiva, premisele edificatoare (din punct de vedere macroeconomic, particularizat – si nu numai), problemele si perspectivele care guverneaza ambele sectoare economice, care detin ponderea ca importanta in cadrul intregii piete autohtone. Intrucat in ceea ce-i priveste pe fabricantii si montatorii de tamplarie din PVC exportul a reprezentat in ultimul timp principala metoda adoptata in vederea dinamizarii afacerilor, o alta tema abordata in termeni realisti in cadrul analizei se refera la riscurile potentiale pe care le implica orientarea aproape exclusiva a vanzarilor spre alte piete din Uniunea Europeana, care a intrat oficial in recesiune si pentru care s-au stabilit masuri de austeritate. La sectiunea de furnizori, precum si la cea de producatori, se descrie modul in care se pot fructifica putinele avantaje generate de criza economica, respectiv impactul stabilirii unor bugete multianuale pentru programele guvernamentale de stimulare economica, precum cel de reabilitare termica, unde mentinerea austeritatii pana in anul 2016 va bulversa intregul mediu de afaceri pe termen mediu si lung, afectand nu numai rezultatele financiare ale companiilor implicate direct in aceste proiecte, ci si pe cele ale societatilor ce se adreseaza altor segmente ale pietei. De asemenea, oficialii societatilor Conexpert Group, Hoco, Aluminium Promotion, Dako Distribution, Wintech PVC si Metal Yapi contureaza, in cadrul rubricii de opinii, evolutia pietelor specifice si perspectivele acestor segmente, care vor avea un impact covarsitor asupra derularii afacerilor in 2013. In cadrul sectiunii de sustenabilitate, sunt prezentate noile tendinte in domeniul dezvoltarii durabile, conturate la nivelul anului in curs, inclusiv din perspectiva unor asociatii reprezentative si mari furnizori din bransa, cum ar fi Glass for Europe, Rehau, Somfy, Schüco, Profine, Wacker Chemie si Saint-Gobain. In final, dar nu in ultimul rand, sunt disponibile detalii despre noile materiale si tehnologii, promovate pe piata de profil de cele mai renumite companii din bransa, in cadrul celei mai mari expozitii internationale din sectorul tamplariei, respectiv BAU 2013, fiind relevate inovatii cu un impact major in ceea ce priveste conturarea tendintelor pietei. |
|