Agenda Constructiilor
Sambata, 23 Noiembrie 2024
Home - Stiri - Digitalizarea in constructii & Industrie - GPeC: Comertul online autohton va creste cu 15% in anul 2021, la 6,5 miliarde euro
GPeC: Comertul online autohton va creste cu 15% in anul 2021, la 6,5 miliarde euro
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 15 Oct 2021 09:21
Potrivit estimarilor GPeC impreuna cu principalii jucatori, comertul online romanesc va creste anul acesta cu aprox. 15% comparativ cu 2020, intregul sector ajungand astfel la aprox. 6,5 miliarde de euro generate de vanzarile online, comparativ cu 5,6 miliarde de euro cat s-au inregistrat la finalul anului trecut.
Cifra face referire doar la produsele fizice comercializate prin internet, la care daca s-ar adauga si serviciile digitale sau plata facturilor la utilitati, aceasta ar ajunge la aprox. 8 miliarde de euro, conform estimarilor PayU.
Sectorul de e-commerce a inregistrat un avans de 2-3 ani in contextul pandemiei, iar aceasta evolutie a adus un numar foarte mare de romani care a comandat online pentru prima oara.
Un studiu realizat de Nielsen Norman Group la inceputul anului arata ca 20% dintre romani au comandat pentru prima data online dupa debutul pandemiei, iar 85% dintre cei care cumpara online au extins gama de produse cumparate prin internet cu cel putin o categorie noua.
Potrivit studiului “International eComm Pulse 2021” realizat de iSense Solutions pentru GPeC, increderea romanilor in magazinele online a crescut semnificativ de la 32% in 2020 la 41% anul acesta, semn ca shopping-ul online devine o metoda uzuala de a face cumparaturi.
Gradul de incredere al romanilor in magazinele online este mult mai mare decat in tari vecine precum Bulgaria (24%), Serbia (23%) sau Croatia (23%), fapt care determina tot mai multe business-uri sa migreze catre online si pozitioneaza Romania drept tara de interes pentru companiile internationale care isi extind prezenta online in regiune.
Cifrele detaliate la zi despre starea sectorului e-commerce romanesc, comportamentul de consum online al romanilor, factorii care influenteaza decizia de cumparare, categoriile de produse trending, importanta livrarii rapide si a multiplelor optiuni de livrare etc. vor fi prezentate, in premiera, la GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie, cel mai important eveniment de E-Commerce si Digital Marketing din regiune.
“Sectorul de e-commerce din Romania continua sa creasca, tot mai multi consumatori alegand convenienta asigurata de cumparaturile online. Nu suntem inca o piata matura tinand cont ca ponderea cumparaturilor online din total retail se situeaza in jurul a 10 procente, dar potentialul de crestere este urias. Ma bucur sa dezbatem toate aceste cifre si oportunitati in cadrul GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie alaturi de invitati precum Iulian Stanciu (eMAG) sau Andrei Canda (iSense Solutions)”, spune Andrei Radu (foto), CEO & Founder GPeC. “Peste 30 de speakeri internationali si romani vor fi prezenti la GPeC SUMMIT 1-2 noiembrie abordand cele mai importante subiecte in E-Commerce si Marketing Online pentru a avea un magazin online de succes”, adauga Andrei Radu.
Potrivit cercetarii iSense, produsele de bricolaj reprezinta categoria de produse cu cea mai mare crestere in comertul online din acest an, cu 20% peste anul trecut.
In ceea ce priveste metoda de plata pentru cumparaturile online, plata ramburs (cash la livrare) ramane, in continuare, metoda de plata preferata a romanilor, dar trend-ul este in scadere comparativ cu anii trecuti, doar 56% din cumparatorii online alegand aceasta metoda de plata comparativ cu peste 80% cat se inregistra in 2018.
GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie: Tot ce e esential in E-Commerce si Digital Marketing
Pe langa radiografia actuala a pietei romanesti de comert electronic, in cadrul evenimentului GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie vor fi dezbatute cele mai importante subiecte dedicate celor care activeaza in E-Commerce si Marketing Online.
Evenimentul debuteaza cu 5 cursuri intensive care se vor desfasura exclusiv online, pe 1 Noiembrie:
- Strategia de Marketing in Social Media
- Google Analytics
- Marketing Online: Google + Facebook + Instagram + YouTube Ads
- Sfaturi practice de User Experience si Optimizarea Conversiilor despre cum sa ai un magazin online de succes
- SEO - ghid practic pentru E-Commerce
Conferinta GPeC SUMMIT din 2 Noiembrie aduce 5 speakeri internationali de top:
- Joe Pulizzi (Autor si Expert in Content Marketing)
- Els Aerts (User Testing & Usability Evangelist)
- Karl Gilis (Expert in Optimizarea Ratei de Conversie)
- Rebecca Hugo (Senior UX Auditor)
- Ton Wesseling (Expert in A/B Testing si Optimizarea Conversiilor)
Acestora li se vor alatura unii dintre cei mai cunoscuti experti din Digital-ul autohton intr-un eveniment-maraton de doua zile dedicat industriei E-Commerce si Digital Marketing.
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMhiltiSISECAMTotalEnergiesABONARE REVISTERAWLPLUG
ROCKWOOL 196
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
ERBASU CONSTRUCT
noark
rigips
Acvatot 2019
EDIT-Structural
Ubitech
theda mar
viarom
MAKITA
BogArt
konsent
AED
leviatan
VEGO
DRS
ELECTROGRUP
strabag nivel 1
quadratum
ness project
Arduro
concelex
SSAB
CDS
SIGM
CONCEPT STRUCTURE

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<