KASPERSKY primeste premiul Red Dot Award 2020 pentru design si brand |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Elena Icleanu 27 Aug 2020 12:16 |
Brandul Kaspersky a primit Red Dot Award, pentru sectiunea Brand & Communication Design 2020, care premiaza cele mai bune branduri si lucrari creative ale anului. Compania globala de securitate cibernetica a dovedit ca acorda o importanta deosebita designului, alaturi de un management integrat al marcii.
In 2020, un numar de 6.992 de proiecte creative si brand-uri din 50 de tari au intrat in competitia Red Dot. Cu scopul de a selecta si premia brandurile care au demonstrat cea mai buna initiativa in “cautarea unui design creativ”, cei 24 de jurati internationali au evaluat participantii cu o atentie deosebita in ceea ce priveste conceptul, ideea si impactul brandurilor. In final, cei care i-au convins pe experti ca design-ul lor este unul inalt calitativ, dand totodata dovada de creativitate, au primit o distinctie.
"Suntem bucurosi si mandri sa ne aflam printre castigatorii unuia dintre cele mai respectate concursuri de design din lume. Faptul ca brand-ul nostru, Kaspersky, a fost premiat la categoria Brands & Communication Design la un an dupa rebranding, este o recunoastere importanta a ceea ce compania a facut pana acum si continua sa faca. Kaspersky si-a modificat foarte mult atat identitatea vizuala, cat si modul de comunicare, toate aceste schimbari reflectand evolutia de la focusul de business al companiei in ceea ce priveste securitatea cibernetica, catre conceptul mai larg, de imunitate cibernetica, precum si noua noastra misiune – construirea unei lumi mai sigure", spune Andrew Winton, Vice President, Marketing, la Kaspersky.
Kaspersky a trecut prin procesul de rebranding in Iunie 2019, cand a introdus un nou logo si o noua identitate vizuala, abordand totodata o noua filozofie a securitatii digitale, pentru un viitor mai sigur. Noul brand reflecta viziunea companiei asupra viitorului si abordarea sa cand vine vorba de afaceri. Kaspersky trece acum dincolo de laboratorul anti-virus si devine un lider tehnologic, cu un portofoliu avansat si cuprinzator de solutii si servicii de securitate.
Noul brand al Kaspersky a mai fost recunoscut anterior, in 2019, atunci cand a primit premiul Brand of the Year in categoria Anti-virus Software, la World Branding Awards.
Nu este prima data, insa, cand brand-ul Kaspersky castiga premiul Red Dot - in 2017, platforma lor online, interactiva, Earth 2050, care oferea o imagine futurista despre cum va arata lumea peste 30 de ani, a primit premiul Red Dot Best of the Best. In 2015, site-ul de e-learning interactiv, One Dollar Lesson, care demonstra principiile de baza ale securitatii online, folosind exemplul unei calatorii virtuale de un dolar, a obtinut premiul Red Dot in categoria Communication Design/ Website.
Lucrarile castigatoare de la Red Dot Awards 2020 vor fi puse la dispozitia publicului, online, pe site-ul Red Dot, incepand cu luna octombrie 2020. Anuarul international Brands & Communication Design 2020/2021 va fi lansat in noiembrie 2020. In plus, brand-ul Kaspersky va fi prezentat in diverse expozitii, oferind tuturor celor interesati posibilitatea de a vedea calitatea marcii.
|