Digitalizarea in Constructii & Industrie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
03 Mar 2020 06:11
|
Furnizorul nord-american de solutii CRM si lider mondial pe acest segment de activitate, Salesforce, a reusit in trimestrul al patrulea al anului precedent performanta de a-si ajusta pozitiv incasarile cu 35%, acestea atingand nivelul de 4,85 miliarde USD. La nivelul intregului an fiscal, incasarile au sporit cu 29% in termeni reali (la cursuri comparabile de schimb valutar) si au ajuns astfel la 17,1 miliarde USD. Conducerea grupului din San Francisco a caracterizat rezultatele din ultimele trei luni ale lui 2019 drept fenomenale, ceea ce a permis expertilor financiari ai Salesforce sa ajusteze pozitiv cu 200 milioane USD prognozele pentru 2020, cand se preconizeaza ca cifra de afaceri va atinge 21,1 miliarde USD. De asemenea, este de asteptat inclusiv o sporire semnificativa a profitabilitatii. In opinia echipei manageriale, cel mai important lucru este reprezentat de increderea si succesul partenerilor. Unul dintre cele mai recente demersuri initiate in acest sens a fost reprezentat de propunerea de achizitie a companiei Vlocity, care promoveaza solutii specifice software pentru cloud si comunicatii mobile destinate companiilor industriale. Conform intelegerii curente, tranzactia se va realiza la suma de 1,33 miliarde USD si se va finaliza, cel mai probabil, in trimestrul al doilea al anului in curs. La momentul actual, Salesforce ofera solutii complete pe segmentul management al relatiilor cu clientii (CRM), asigurand apropierea dintre companii si beneficiarii acestora intr-o epoca tot mai digitalizata. Fondata in 1999, firma se adreseaza societatilor de orice dimensiuni si din orice industrie, carora le pune la dispozitie avantajele nete rezultate din tehnologiile cloud, de comunicatii mobile, social media, Internet of Things, inteligenta artificiala, blockchain etc., pentru le facilita acestora o viziune atotcuprinzatoare asupra clientilor proprii.
|