Grupul german SAP - unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de aplicatii ERP (Enterprise Resource Planning) - a organizat la sala Grand Ballroom din cadrul complexului J.W. Marriott, din Bucuresti, editia 2019 a conferintei anuale, dedicate prezentarii principalelor tendinte din domeniu, precum si a produselor/serviciilor promovate de SAP, ce vin in intampinarea cerintelor partenerilor. Laitmotivul reuniunii a fost constituit de noua economie a experientei, ultima in linie cronologica si succesoare a celei agrare, industriale si a serviciilor, in cadrul careia obiectivul major este de reducere la maximum a diferentelor dintre asteptarile consumatorilor si ceea ce cred companiile ca acestia isi doresc. Dupa cuvantul de deschidere adresat celor peste 300 de participanti de Cristian Popescu - managing director SAP Romania - la pupitru au urmat, pe rand, Mark Raben, Chief Technology Officer SAP Middle & Eastern Europe, Upen Barve Sr. Director, Customer Strategy & Engagements, SAP New Ventures & Technologies, Radu Badiceanu, Director PwC Romania, Adrian Georgescu – National Tech Officer Microsoft, Martin Guther - Vice President, Digital Enterprise Platform SAP MEE, Waldemar Kot, Senior Principal Solutions Consultant, CEE, OpenText, Vedrana Bogdan, Solution Adviser, SAP SuccessFactors si Alexandru Jijian, SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe. Cu totii s-au referit la subiecte de actualitate, cum ar fi: oameni sau tehnologie, viitorul inteligent, influenta digitalizarii asupra companiilor smart, accelerarea proceselor de gestiune, evaluarea experientei consumatorului etc. De asemenea, cei prezenti au putut fi martorii unui panel de discutii care a avut in centrul sau branduri majore, precum McDonalds, PwC, Regina Maria, Romstal, Rompetrol, Materom etc., la care s-a adaugat reprezentantul camerei de comert romano-germane, oficialii societatilor respective aratand modul concret prin care solutiile SAP au contribuit la optimizarea activitatilor proprii.