Agenda Constructiilor
Miercuri, 24 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - Hale & Structuri metalice - RUUKKI: Compania previzioneaza o majorare cu 10% a livrarilor
RUUKKI: Compania previzioneaza o majorare cu 10% a livrarilor
Hale & Structuri metalice Publicat de Adrian Agachi 27 Aug 2010 09:35
 
Raspunzand unor intrebari referitoare la evolutia pietei de acoperisuri si sisteme de invelitori, Madalina Dumitru, marketing manager al Ruukki Romania, a precizat ca segmentul de acoperisuri nu s-a inscris in acelasi trend cu alte segmente din domeniu, in sensul in care, conform datelor disponibile, anul acesta deprecierea va fi nesemnificativa comparativ cu 2009. Practic, piata de acoperisuri pare sa se fi comportat cel mai bine pana acum, in raport cu alte sectoare, in care scaderea a fost mai accentuata.
 
Madalina Dumitru, marketing manager al Ruukki Romania: “Conform unui studiu elaborat de Neomar Consulting, piata a atins valoarea de 116 milioane de euro in 2009, in scadere cu 34% comparativ cu 2008, din care peste 50% reprezinta nivelul specific sectorului de tabla tip tigla, a carei pondere a crescut in ultimii ani. Trebuie spus ca a avut loc o redistribuire a cotelor de piata, care nu pare inca sa se reflecte si in analizele de pana acum. Ruukki, de pilda, a inregistrat cresteri pe acest segment, mai ales in termeni de volum, iar anul acesta se contureaza majorari importante si din punct de vedere valoric, pentru ca a sporit ponderea produselor premium.
Piata de acoperisuri nu s-a inscris in acelasi trend cu alte segmente din domeniu, in sensul in care, conform datelor disponibile, anul acesta deprecierea va fi nesemnificativa comparativ cu 2009. Practic, piata de acoperisuri pare sa se fi comportat cel mai bine pana acum, in raport cu alte sectoare, in care scaderea a fost mai accentuata.
In ceea ce priveste starea concurentiala, in vreme ce unii competitori au mizat pe lansarea de promotii si reduceri de pret in cazul lichidarii de stocuri sau anumite produse din portofoliu, altii au optat pentru relansarea de produse aflate deja in portofoliu sau pentru comunicarea tip «social media» sau alte canale atipice. Noi nu am abordat o comunicare «de criza», ci am efectuat actiuni specifice industriei noastre in conditii normale de piata, iar evolutia vanzarilor reflecta succesul acestor masuri. Astfel, s-au inregistrat rezultate spectaculoase, cum ar fi sporirea cu peste 40% a vanzarilor in perioada campaniei online, de exemplu, comparativ cu lunile precedente. De asemenea, lansarea de produse noi a avut rezultate in timp record de la introducerea produsului pe piata, cum a fost cazul sistemului de acoperis Finnera. Acesta a fost un indicator clar al faptului ca piata reactioneaza la inovatii si noutati cu adevarat reale, care aduc valoare pentru consumator, nu la sisteme depasite moral dar promovate prin mesaje insidioase de marketing.
Pentru acest an ne propunem o sporire a cotei de piata, iar vanzarile de pana acum ne sustin in acest demers si estimam o majorare de 10% a livrarilor”.
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMABONARE REVISTERAWLPLUGSISECAM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
theda mar
strabag nivel 1
ERBASU CONSTRUCT
rigips
MAKITA
quadratum
viarom
EDIT-Structural
CDS
noark
ness project
siniat
CONCEPT STRUCTURE
Ubitech
concelex
Acvatot 2019
leviatan

Parteneri

AHK 2022
HABITAT
top 500
FPSC_2019
econet
ef-de-n
top 500
AICPS_30
top 500
ROGBC 2016

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander