Agenda Constructiilor
Joi, 21 Noiembrie 2024
PAGINA PERSONALIZATA


AECOM INGENIERIA SRL

AECOM INGENIERIA SRL

Adresa: Str. Polona nr. 68-72, Et. 2, Bucuresti, S1
Telefon: 021/316.11.63 , 021/316.11.69
Fax: 021/316.11.68
Web site: www.aecom.com
Domenii: Proiectare si inginerie | Arhitectura & design | Dirigentie de santier
Descriere activitate
AECOM este o companie de consultanta si inginerie.
Prezentare companie/institutie
AECOM este o companie de consultanta si inginerie cu o reputatie puternica in livrarea de proiecte complexe pe o gama larga de sectoare, avand o echipa de mai mult de 45.000 angajati in 130 tari.  Compania este activa in Romania din anul 2002, deservind clienti pe intreg teritoriul tarii. Echipa noastra include ingineri, arhitecti, specialisti de mediu, economisti si manageri de proiect. Pe langa birourile din Bucuresti si Cluj, AECOM isi desfasoara in prezent activitatea in Pitesti, Brasov, Bistrita, Sibiu, Piatra Neamt, Targu Mures, Deva si Chisinau, Republica Moldova. Experienta noastra in Romania este variata, de la infrastructura si retele de apa si canalizare, pana la constructii civile si proiecte de mediu. Ceea ce ne diferentiaza este modul nostru colaborativ de lucru la nivel global. Intelegem importanta sistemelor eficiente de transport, a apei potabile si a energiei regenerabile, folosindu-se expertiza globala pentru a livra solutii de succes la nivel local. Un partener de incredere pentru clientii nostri, formam echipe dedicate gasirii celor mai inovatoare si potrivite solutii si imbunatatirii calitatii vietii. De la proiecte de infrastructura, apa si energie, pana la cele rezidentiale si industriale, viziunea noastra este sa facem lumea un loc mai bun.
 
Lucrari de referinta:

- Autostrada Lugoj-Deva, lot 1 – proiectare – caracteristici principale: 4 poduri, 1 pasaj peste calea ferata, 1 viaduct si 6 pasaje pe drumul de legatura cu Lugoj. Lungimea tronsonului este de 27 km (km+000 – Km 27+400);

- Autostrada Orastie-Sibiu, lot 1 – proiectare – caracteristici principale: 24 km lungime (km 0+000 – km 24+110), 12 structuri majore (4 poduri si 8 pasaje);

- Autostrada Orastie-Sibiu, lot 2 – proiectare – caracteristici principale: 19,7 km lungime (km 24+110 – km 43+855), 7 structuri majore (2 poduri si 5 pasaje);

- Centura ocolitoare Lugoj – supervizarea lucrarilor de constructie - caracteristici principale: 9,6 km lungime, pod peste raul Timis la km 0+920, pasaj la km 3+241 (185 m), pasaj peste calea ferata Ilia-Lugojh si DN6A (299,08 m);

- Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arges - asistenta tehnica pentru managementul proiectului;

- Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bistrita-Nasaud - asistenta tehnica pentru managementul proiectului;

- Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Brasov - asistenta tehnica pentru managementul proiectului si supervizarea lucrarilor;

- Constructia statiei de bioremediere Barasti si a drumurilor de acces associate – platforma bioremediere cu o suprafata de 4 ha, sistem de recirculare a apei, drum de acces, sistem SCADA.

 


AECOM s-a implicat in constructia a 179 km de autostrada
 
 
 
 
 
Alfredo Biosca (43 de ani)
Functia/Firma: Country Manager, AECOM;
Experienta profesionala: peste 11 ani in domeniile de proiectare, inginerie si consultanta.
 
AECOM Ingenieria, companie specializata in servicii de arhitectura si inginerie pentru infrastructura si constructii, si-a extins aria de expertiza in domeniile de petrol si gaze, dar si de inginerie structurala, electrica si mecanica, dupa ce grupul nord-american AECOM, din care face parte, a preluat, in 2014, activele companiei URS Corporation (din SUA). In urma tranzactiei, atat cifra de afaceri, cat si numarul de angajati in cadrul AECOM s-au dublat, in timp ce experienta in domeniile mentionate anterior, generata de colaborarea cu corporatii internationale precum ConocoPhillips, Qatargas, Pringles sau Caterpillar, pozitioneaza Aecom in topul companiilor de inginerie inclusiv din Romania. Grupul nord-american este activ pe piata locala din anul 2002, prin intermediul celor doua societati achizitionate, respectiv Inocsa Ingenieria si Savant Project.
 
- Care sunt cele mai mari proiecte la care lucrati in aceasta perioada?
- Compania noastra a fost implicata in proiectarea si supervizarea a 179 km de autostrada, din cei 332 km construiti in Romania din 2011 pana in prezent. Este vorba de sectiunile de autostrada Orastie-Sibiu (unde am asigurat servicii de proiectare pentru loturile 1 si 2), Lugoj-Deva (proiectare pentru loturile 1 si 2, respectiv supervizare pentru lotul 4), Timisoara-Lugoj (proiectarea lotului 2) si Deva-Orastie (supervizare). In plus, asiguram serviciile de proiectare pentru lotul al treilea al autostrazii Sebes-Turda si elaboram studiile de fezabilitate pentru autostrazile Sibiu-Fagaras si Targu Mures-Ditrau. In ceea ce priveste sectorul de alimentare cu apa si canalizare, oferim servicii de management de proiect pentru executia statiei de epurare de la Glina, dar si pentru extinderea retelelor din mai multe judete, printre care se afla Bistrita-Nasaud, Arges, Sibiu, Brasov si Mures. Un alt proiect de amploare este reprezentat de extinderea fabricii de anvelope Pirelli din Slatina, unde oferim servicii de management de proiect si supervizam lucrarile de constructie. Vor fi edificate mai multe cladiri si depozite cu o suprafata de peste 50.000 mp. Servicii de arhitectura si consultanta oferim inclusiv pentru extinderea si modernizarea Spitalului de pediatrie "Victor Gomoiu", din Bucuresti. In ceea ce priveste proiectele din afara tarii, o parte din echipa noastra este, momentan, implicata in proiectarea a 14 poduri aferente metroului din Riad (Arabia Saudita), in timp ce o alta echipa, detasata in Marea Britanie, asigura proiectare pentru mai multe autostrazi.
- Ce estimari aveti pentru anul in curs?
- In ceea ce priveste colaborarea cu sectorul privat, am avut o evolutie constanta, de la proiectele rezidentiale intreprinse acum cativa ani, pana la cele industriale pe care le desfasuram in prezent: extinderea fabricii Pirelli din Slatina si, mai nou, a fabricii Prysmian, tot in Slatina. Sunt perspective bune in sectorul privat, speram ca piata isi va reveni si ca vom continua sa lucram atat in domeniul industrial, cat si rezidential. In ceea ce priveste evolutia sectorului public, sunt necesare mai multe imbunatatiri ale procesului de achizitie publica, pentru a nu a mai avea situatii in care semnarea unui contract este amanata in repetate randuri, din cauza contestatiilor si perioadelor lungi de evaluare a ofertelor.
- Care sunt noile riscuri si dificultati de pe piata, avand in vedere schimbarea trendului?
- In pofida eforturilor intreprinse la nivel national si european dupa declansarea crizei financiare, perspectivele de redresare sunt mai modeste decat s-a estimat anterior. Sectorul public este imprevizibil pe plan local si macinat de probleme care ingreuneaza toate procesele de dezvoltare. Una din principalele dificultati care impiedica absorbtia fondurilor europene este desfasurarea procesului de achizitii publice, in special perioada indelungata de lansare a unei proceduri pentru atribuirea unui contract si semnarea acestuia. Apoi, in intervalul aferent implementarii proiectelor, intervin modificari sau abateri de la cerintele si specificatiile tehnice initiale, care duc la sistarea lucrarilor. Un al doilea aspect cu impact negativ este reprezentat de alocarea unui buget redus si stabilirea unei perioade de desfasurare scurte, in special pentru contractele de proiectare sau pentru componenta de proiectare din cadrul contractelor de tip «proiectare si constructie». De asemenea, trebuie sa se tina cont de perioada necesara pentru obtinerea avizelor, permiselor si autorizatiilor care trebuie incluse in documentele de proiectare.
- Ce puteti spune despre documentatiile publicate in cadrul SEAP?
- Din experienta noastra, documentatiile puse la dispozitia ofertantilor sunt, de multe ori, incomplete sau prezinta erori (de exemplu, informatii importante legate de proiectul in cauza - coordonate, amplasament etc.). Acest lucru duce la solicitari de clarificare din partea operatorilor economici interesati sa participe la procedura de licitatie, la solicitari de decalare a termenului de depunere, la contestatii inaintate catre CNSC, in general la munca suplimentara a beneficiarului si la costuri suplimentare suportate de catre acesta. Drept urmare, consideram ca punerea la dispozitia operatorilor economici a unor documentatii de atribuire cu un grad calitativ ridicat este absolut necesara pentru asigurarea unei desfasurari adecvate a procesului de achizitie. In multe proceduri de licitatie, criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut, ceea ce duce, in numeroase situatii, la practicarea unor preturi de dumping.

AECOM was involved in the construction of 179 km of highway
AECOM Ingenieria, the architecture and engineering company, expanded its expertise in the areas of oil and gas and in structural, electrical and mechanical engineering after the North-American group AECOM took over the assets of the URS Corporation US group. Following the transaction, both turnover and the number of employees within AECOM doubled, while the experience in the above fields, generated by working with international corporations like ConocoPhillips, Qatargas, Pringles or Caterpillar, positioned AECOM through the top engineering companies in Romania. North American group is active in Romania since 2002, when it took over two local companies: Inocsa Ingenieria Romania and Savant Project.
During the last 5 years, AECOM was involved in the design and supervision of 179 km of motorways, more than half of the 332 km of highway built in Romania from 2011 until now. These include the highway sector between Orastie and Sibiu (AECOM provided design services for lots 1 and 2), Lugoj-Deva (design for lots 1 and 2, respectively supervision for lot 4), Timisoara-Lugoj (design of the second lot) and Deva-Orastie (supervision). In addition, AECOM provides design services for the third lot of Sebes-Turda highway and drafts the feasibility studies for the highways Sibiu-Fagaras and Targu Mures - Ditrau. Regarding the water supply and sanitation, the company provides project management for implementation of the treatment plant in Glina, but also to expand networks in several counties, among which are Bistrita-Nasaud, Arges, Sibiu, Brasov and Mures. Another major project refers to the extension of Pirelli tire factory in Slatina, where AECOM provides project management and supervise the construction works. There will be built several buildings and warehouses with an area of over 50,000 square meters.
(articol aparut in revista Agenda Constructiilor, editia Ianuarie-Februarie 2016)

Produse & tehnologii

Stiri & Comunicate

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
hiltiSISECAMRAWLPLUGABONARE REVISTETotalEnergiesALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Acvatot 2019
CONCEPT STRUCTURE
strabag nivel 1
konsent
EDIT-Structural
quadratum
SIGM
theda mar
CDS
Ubitech
concelex
rigips
Arduro
VEGO
ELECTROGRUP
noark
ness project
MAKITA
leviatan
ERBASU CONSTRUCT
SSAB
DRS
BogArt
viarom

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<