INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
ALFA CLUJ SRL |
Adresa: B-dul Muncii nr. 14 - Perimetrul 10, Cluj Napoca, Judet Cluj |
Telefon: 0264.415.662 |
Fax: 0264.415.478 |
Mobil: 0752.828.282 |
E-mail: info@alfa-cluj.ro; office@alfalogistik.ro |
Web site: www.alfalogistik.ro |
Domenii: Utilaje de constructii, autocamioane & autoutilitare | Echipamente si unelte | Usi de garaj, industriale & automate |
Descriere activitate
Tehnica de ridicare; palane cu lant; cabluri de otel; chingi de ancoraj, logistica pentru depozite, rafturi industriale, usi industriale, egalizatoare de rampa.
|
Prezentare companie/institutie
ALFA CLUJ: Sectorul de usi industriale se va majora cu 5%
Avand in vedere scaderea continua din ultimii doi ani a livrarilor pe segmentul de usi industriale, societatea Alfa Cluj a adoptat o strategie ce vizeaza sporirea vanzarilor si suplimentarea cifrei de afaceri prin asigurarea serviciilor post-vanzare, toate acestea fiind realizate pe baza resurselor disponibile. Astfel, veniturile din 2010 ale companiei s-au situat la 3,2 milioane de euro, iar contributia vanzarilor de usi industriale (ce reprezinta una dintre cele trei categorii de produse livrate pe plan national de Alfa Cluj) a fost de 0,9 milioane de euro. Avand in vedere incasarile inregistrate in primul semestru din 2011, de 1,5 milioane de euro, din care 0,4 milioane de euro reprezinta cota aferenta comenzilor de usi si sisteme de andocare, pana la finele anului in curs se estimeaza depasirea valorii de un milion de euro pe acest segment se activitate.
Ovidiu Ioan Chis (53 de ani)
Functia/Firma: director executiv, Alfa Cluj;
Experienta profesionala: 16 ani in domeniul comercializarii usilor industriale.
- Estimati evolutia livrarilor de usi industriale in acest an.
- Conform previziunilor proprii, anul trecut piata specifica s-a situat la un nivel de 20 milioane de euro, aceasta valoare cuprinzand exclusiv ansamblurile destinate uzului industrial. In conditiile in care investitorii isi vor mentine intentiile de a dezvolta proiectele anuntate in perioada urmatoare, estimam o majorare de 5% a sectorului de usi industriale si sisteme de andocare in perioada 2011-2012. In ceea ce ne priveste, livrarile de usi - impreuna cu sistemele de manevrare - au atins, in anii de apogeu ai vanzarilor (respectiv 2007 si 2008), un nivel de 1,5 milioane de euro/an. In intervalul 2009-2010, ca urmare a scaderii pietei de constructii si a investitiilor pe plan autohton, aceasta categorie de produse a contribuit cu 0,9 milioane de euro/an la cifra de afaceri a societatii, inregistrand un declin de 40% al comenzilor. In pofida scaderii din ultimii doi ani a livrarilor, pentru 2011 toate premisele sunt optimiste, fiind preconizate vanzari de un milion de euro in cazul usilor industriale.
- Cum se structureaza activitatea de aprovizionare? - Societatea noastra efectueaza aprovizionarile in functie de gama de produse. Astfel, pentru ansamblurile realizate conform dimensiunilor si dotarilor solicitate de beneficiari, livrarile se realizeaza separat, in timp ce, pentru usile cu dimensiuni standard si caracteristici generale (ansambluri batante cu/fara proprietati rezistenta la foc) exista un stoc permanent de aproximativ 150 de unitati, ce echivaleaza valorii de 0,1 milioane de euro. Totodata, avem capacitatea de a furniza in orice moment egalizatoare de rampa si obturatoare termice, care - impreuna cu usile sectionale - contribuie la punerea in functiune a unitatilor de andocare. Pentru fiecare din aceste categorii de produse, exista in stoc cate 20 de unitati, cu diferite tipuri si dimensiuni.
- Mentionati cateva din problemele specifice perioadei actuale. - In pofida faptului ca au fost reluate proiectele incepute in urma cu doi ani, acestea aflandu-se in prezent in etapa de montare a usilor industriale, intampinam anumite dificultati in accesarea acestor categorii de obiective. In cazul unor beneficiari carora le-am livrat usi industriale, ne confruntam cu dificultati in efectuarea platilor, anumiti clineti intrand in incapacitate de plata. Concomitent, costurile de achizitie sunt in continua crestere, in timp ce pretul de vanzare se situaza pe un trend descendent, din cauza presiunilor determinate de concurenta acerba din domeniu. Astfel, adaosul pe care il putem aplica acopera cu greu cheltuielile ce au fost deja ajustate.
(articol aparut in Agenda Constructiilor, editia septembrie/octombrie 2011 )
|