INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
EVEREST INTERNATIONAL HOLDING SA |
Adresa: Sos. de Centura nr. 8, Voluntari, Judet Ilfov |
Telefon: 021-350.33.83 |
Fax: 021-350.33.83 |
Mobil: 0722-609.329 |
E-mail: office@everest-int.ro |
Web site: www.everest-int.ro |
Domenii: Tamplarie din PVC, aluminiu si lemn | Pereti cortina & placari |
Descriere activitate
Producator de tamplarie din aluminiu, pereti cortina, placari ceramice, placari aluminiu compozit. |
Prezentare companie/institutie
EVEREST realizeaza lucrari de o amploare deosebita
Compania Everest International Holding reprezinta unul dintre cei mai experimentati competitori de pe piata locala a fatadelor cortina, expertiza sa fiind confirmata de amploarea si complexitatea lucrarilor realizate in ultimii 14 ani. Incluzand sisteme de inalta performanta, promovate sub marcile Schüco, Metra, Exalco, Guardian, Saint-Gobain Glass, Alucobond, Reynobond, Alpolic, Creaton, Trespa sau Dorma, proiectele executate au avut intotdeauna caracteristicile necesare pentru a asigura exigentele beneficiarilor.
Horia Stanescu (40 de ani)
Functia/Firma: director general al Everest International Holding;
Experienta profesionala: 14 ani in domeniul fatadelor cortina.
- Descrieti cele mai importante proiecte la care participati in acest moment.
- Se poate afirma ca, in ultimul timp, am realizat in principal lucrari de placare cu materiale compozite, acestea avand o proportie de 60% din totalul activitatii (diferenta este aferenta executiei de pereti cortina si tamplarie din aluminiu). Din aceasta categorie fac parte actiunile curente de placare cu panouri din aluminiu compozit marca Alucobond la o serie de proiecte din categoria centrelor comerciale, suprafata totala executata depasind 10.000 mp.
- Cum s-a caracterizat ultima perioada prin prisma rezultatelor financiare? - Anul 2011 a fost foarte bun din punct de vedere al veniturilor, compania noastra inregistrand o majorare de peste 55% a cifrei de afaceri in raport cu exercitiul financiar precedent. In primele sase luni din 2012, am consemnat o usoara scadere a cererii si, implicit, a incasarilor, una dintre cauzele care a generat aceasta tendinta negativa fiind reprezentata de conditiile meteorologice nefavorabile din anotimpul rece. Avand in vedere aceasta situatie, ne propunem ca, pana la finalul anului fiscal in curs, sa obtinem o recuperare substantiala in planul veniturilor, astfel incat sa reusim sa ne mentinem la acelasi nivel ca in 2011, din punct de vedere al cifrei de afaceri si sa comunicam rezultate de aproximativ 12,9 milioane de lei.
- In ce fel ati gestionat provocarile induse de criza economica? - Am avut de infruntat o serie de probleme, principalele dificultati intampinate fiind legate de intarzierea incasarilor si lipsa de finantare a proiectelor curente. In conditiile date, am fost nevoiti sa sustinem un efort financiar suplimentar, pentru a asigura un nivel acceptabil de activitate. In vederea imbunatatirii mediului de afaceri, credem ca un impact pozitiv ar putea fi exercitat de modificarea legislatiei cu privire la solutionarea dezechilibrelor generate de catre firmele rau-platnice, facilitandu-se, astfel, recuperarea rapida a creantelor si eliminarea blocajului financiar. In acest sens, salutam initiativa Comisiei Europene care a adoptat Directiva 2011/7/CE, in vederea combaterii intarzierilor la plata in tranzactiile comerciale. Documentul respectiv ar trebui transpus in legislatiile nationale la inceputul anului urmator.
- Ce perspective de redresare intrevedeti pe termen scurt si mediu? - Consideram ca in prezent, dar mai ales in viitor, se va pune un accent tot mai ferm pe utilizarea sistemelor din aluminiu de clasa superioara, care au capacitatea de a asigura un coeficient de transfer termic optim. De asemenea, anticipam ca beneficiarii vor acorda o mai mare atentie calitatii. Pe termen scurt, este de asteptat o revigorare a cererii pe piata sistemelor din aluminiu pe segmentul de birouri si continuarea colaborarii cu partenerii traditionali pentru punerea in opera a placarilor cu aluminiu compozit. Astfel, veniturile din 2013 vor fi cel putin cu 20% - 25% mai mari fata de cele obtinute in acest an.
(articol aparut in Fereastra, editia noiembrie/decembrie 2012 )
|