INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
GIP RO AMBIENT SRL |
Adresa: B-dul Preciziei nr. 1C, Bucuresti, S6 |
Telefon: 021/317.15.66 , 021/317.15.86 |
Fax: 021/317.15.87; 021/317.15.82 |
E-mail: gipro@rdslink.ro |
Web site: www.gip.ro |
Domenii: Tamplarie din PVC, aluminiu si lemn | Pereti cortina & placari | Sticla & geam termoizolant |
Descriere activitate
Producator de tamplarie din PVC si Aluminiu, geam termoizolant, pereti cortina. Ofera servicii de curbare si infoliere profile PVC.
|
Prezentare companie/institutie
GIP: Majorare de 10% a vanzarilor, planificata pentru acest an
Operatiunile de export derulate de catre grupul de firme Gip au insumat in 2013 aproximativ 12% din totalul productiei si s-au derulat in Italia, Franta si Belgia. Pe plan autohton, livrarile companiei se efectueaza atat direct (prin intermediul a cinci showroom-uri proprii si pentru proiecte imobiliare), cat si prin colaborarile cu zece dealeri. Cele mai numeroase comenzi pana in prezent au provenit din zona privata si au vizat produse din categoria tamplariei si din cea a geamului termoizolant. In oferta generala se regasesc ansambluri din PVC (cu o pondere de 50% din total), tamplarie din aluminiu (8%-10%), fatade ventilate (tip bond), geam termoizolant si servicii de prelucrare a sticlei (40%), fiind asigurate, totodata, operatiuni de infoliere si curbare. In procesul de executie se utilizeaza materiale Veka, Ramplast, Aluplast, Maco, AGC si Saint-Gobain, capacitatea de fabricatie situandu-se la 200 mp/zi.
Dan Cocosila (59 de ani)
Functia/Firma: director general, Gip Ro Ambient;
Experienta profesionala: 15 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
- Ce obiective de dezvoltare aveti in vedere pentru acest an?
- In prezent, pentru extinderea activitatii, avem in derulare doua proiecte semnificative de investitii. Cel mai important dintre acestea se desfasoara la firma noastra din Craiova si presupune inaugurarea, in urmatorii doi ani, a unei sectii de securizare. In vederea asigurarii unei game complete de servicii in domeniul prelucrarii sticlei, aceasta este singura operatiune care ne mai lipseste, cu atat mai mult cu cat in zona nu exista nicio societate specializata pe acest segment. Fondurile alocate pentru proiectul respectiv insumeaza aproximativ un milion de euro si vor fi obtinute inclusiv prin accesarea unei finantari europene. De asemenea, in cadrul firmei din Bucuresti - Gip Ro Ambient - am finalizat recent instalarea unei linii de curbare a profilelor cu armatura inclusa.
- Cum a evoluat cifra de afaceri a firmei in ultimul timp? - In 2013 am reusit sa ne mentinem cifra de afaceri la nivelul de 6,2 milioane de lei inregistrat in 2012, la nivel de grup. Pentru 2014, ne-am propus o crestere de 10% a incasarilor si consideram ca obiectivul este tangibil, prin prisma faptului ca speram intr-o majorare a cererii pe piata, prin alocarea de investitii in domeniul termoizolarii cladirilor.
- Prezentati principalele caracteristici ale pietei de profil. - Cea mai buna evolutie din domeniu au avut-o in ultima perioada firmele care au derulat operatiuni de export, chiar si pana la 70% din productia totala. In prezent, accesarea proiectelor este destul de dificila, pentru ca se solicita preponderent modele ieftine si, in acelasi timp, sunt foarte putine obiective nou-dezvoltate. Consideram ca in 2014 un impuls deosebit pentru intreaga bransa l-ar avea reluarea livrarilor pentru programul de reabilitare finantat din fonduri publice. Alte masuri care ar putea impulsiona domeniul sunt reprezentate de acordarea unor credite ieftine si stimularea populatiei prin masuri fiscale, care sa determine renovarea cladirilor.
GIP: Increase of 10% in sales planned for this year
The export operations carried out by the Gip group of companies totalled in 2013 approximately 12% of the total production and were conducted in Italy, France and Belgium. On the local plan the company’s deliveries are performed both directly (through its five showrooms and for real estate projects) as well as through collaboration with ten dealers. The most numerous orders came from the private sector and targeted thermal insulating joinery and insulating glass products category.
(articol aparut in TOP-Fereastra, editia Mai 2014 )
|