INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
LASSELSBERGER CERAMICS ROMANIA |
Adresa: Șos. Mihai Bravu nr. 12, Bucuresti, S2 |
Telefon: 0731 900 401 |
E-mail: showroom.bucuresti@ro.lasselsberger.com |
Web site: www.cesarom.ro |
Domenii: Gresie, faianta, marmura, granit si piatra naturala | |||
Descriere activitate
Producator de placi ceramice. |
|||
Prezentare companie/institutie
LASSELSBERGER continua investitiile in dezvoltarea productiei din Romania
Petrisor Grindeanu (44 de ani)
Functia/Firma: director general al grupului format din companiile Sanex SA si Lasselsberger SA;
Experienta profesionala: peste 20 de ani in domeniul materialelor de constructii.
In 2019, grupul de companii format din Sanex SA si Lasselsberger SA, producatorul placilor ceramice marca Cesarom, a avut o cifra de afaceri consolidata de 33 milioane de euro, in crestere cu circa 20% fata de anul precedent. Evolutia s-a datorat, in principal, lansarii noilor colectii, foarte bine primite de piata, campaniilor permanente desfasurate pentru distribuitori, precum si noilor clienti. Pentru 2020, inainte de pandemie conducerea companiei miza pe o crestere cu 15% a cifrei de afaceri consolidate a Lasselsberger Romania, comparativ cu 2019, insa prognoza a fost modificata de noul context economic generat de criza. Astfel, pe o piata de gresie si faianta aflata pe o panta descrescatoare, Lasselsberger Romania va incheia anul 2020 cu un usor avans fata de rezultatele din 2019, potrivit estimarilor.
- Cum au evoluat vanzarile de placi ceramice in primele sase luni ale acestui an?
- Criza pandemica a determinat, cel putin la inceputul starii de urgenta, scaderi in activitatea si vanzarile partenerilor nostri, motiv pentru care lunile aprilie si martie nu s-au ridicat la valorile inregistrate in anul precedent. Insa atat noi, cat si partenerii nostri, am implementat masurile de protectie necesare, iar magazinele s-au redeschis treptat dupa sarbatorile de Paste. Totodata, am plusat pe ajutorul oferit partenerilor - promotii, asigurarea stocului de marfa, cresterea vitezei de livrare a comenzilor, lansarea de noi colectii, implementarea unui ghid de achizitie online etc. - lucru care a determinat o redresare a vanzarilor. Primul semestru al anului curent s-a incheiat bine, chiar cu o usoara crestere fata de anul precedent, datorita rezultatelor foarte bune inregistrate la inceputul lui 2020.
- Ce obiective aveti planificate pentru anii urmatori?
- In acest moment, planurile de dezvoltare sunt dependente de evolutia economica si schimbarile sociale, atat locale, cat si globale. Astfel, pe termen scurt, planurile grupului Lasselsberger in Romania vizeaza cresterea capacitatilor de productie, respectiv retehnologizarea liniilor de productie din fabrica, iar pe termen mediu investitia intr-o noua capacitate de productie. Acestea au ca scop automatizarea si eficientizarea procesului de fabricatie, beneficiu care va determina o crestere a productivitatii si calitatii, precum si o reducere a consumului de energie din unitatea de productie.
- Ce pondere din vanzari reprezinta exporturi? Cum s-au derulat acestea in pandemie?
- Lasselsberger Romania obtine un procent de circa 5% din cifra de afaceri din exporturi, iar principalele piete de desfacere pe acest segment sunt Austria, Bulgaria, Cehia, Islanda, Republica Moldova, Suedia si Ungaria. Pana la finele acestui an estimam o dublare a exporturilor companiei, mizand pe cresterea volumelor exportate, extinderea portofoliului cu noi piete, respectiv investitiile permanente in cercetare, care ne permit sa dezvoltam constant noi colectii create dupa trenduri internationale.
(articol aparut in revista Agenda Constructiilor, editia Septembrie 2020)
|