Agenda Constructiilor
Miercuri, 20 Noiembrie 2019
Home - FURNIZORI PENTRU CONSTRUCTII - Placi policarbonat, trape de fum & luminatoare - zzz31 FURNIZORI DE POLICARBONAT SI TRAPE DE FUM 2013
PAGINA PERSONALIZATA


zzz31 FURNIZORI DE POLICARBONAT SI TRAPE DE FUM 2013

31 FURNIZORI DE POLICARBONAT SI TRAPE DE FUM 2013

Adresa: Bucuresti, ., Judet
Telefon: 021-336.04.16
Fax: 021-336.04.17
E-mail: abonamente@agendaconstructiilor.ro
Web site: www.fereastra.ro
Persoana de contact: Ana-Roxana AGACHI
Domenii: Placi policarbonat, trape de fum & luminatoare
Descriere activitate
Lista de firme contine 18 companii specializate in furnizarea elementelor de policarbonat utilizate la executia de fatade cortina, luminatoare si alte aplicatii specifice, respectiv 13 firme implicate in livrarea trapelor de fum si de acces.
Prezentare companie/institutie
Potrivit informatiilor oficiale, furnizorii de placi din policarbonat au consemnat in 2012 o scadere de 3% a incasarilor, pana la 52 milioane de euro, iar comerciantii de sisteme din categoria trapelor de fum si de acces au raportat o cifra de afaceri mai mare cu 6%, respectiv de 26 milioane de euro. Acum doi ani, situatia a fost diferita pentru fiecare segment in parte, o majorare mai putin pronuntata (de +19,25%) fiind raportata pe piata de policarbonat, in timp ce sectorul trapelor de fum si de acces si-a sporit puternic valoarea, cu +59,65% (trend consemnat din 2010 pana in prezent). Veniturile cumulate ale societatilor din domeniul policarbonatului, consemnate in anul 2011, au crescut astfel cu 19,25% fata de 2010, cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 47 milioane de euro. Majorarea survine, insa, dupa doua diminuari succesive in primii ani de recesiune (-10,78% in 2010 si -14,7% in 2009), de la nivelul de 61,8 milioane de euro din 2008, astfel incat – spre deosebire de alte segmente ale pietei de ferestre – companiile din bransa nu au reusit sa recupereze deocamdata pierderile. Trebuie precizat faptul ca nivelul total al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii distribuitori fiind implicati in diverse alte domenii, cum ar fi, de exemplu, livrarea de profile extrudate din aluminiu si de glafuri, vanzarea de materiale compozite, de produse din cupru, furnizarea de aparate electrice si a diferitelor mase plastice, de alte materiale de constructii, executia de luminatoare etc. Daca se ia in considerare faptul ca reducerea medie a activitatii din intregul domeniu specific (respectiv, piata nationala de tamplarie) a fost mai accentuata in primii doi ani de recesiune (la un nivel cumulat de -60%, potrivit estimarii Patronatului Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta – PPTT si datelor analizate de departamentul specializat al revistei Fereastra), iar ulterior, in 2011, a avut loc cel mult o stabilizare a livrarilor la un nivel relativ scazut, rezulta ca societatile incluse in analiza au fost mai putin afectate de efectele recesiunii, avand de recuperat un decalaj de -9,22% pentru ca vanzarile sa ajunga la nivelul celor din 2008. Din totalul celor 18 companii, circa 55,56% reprezinta firme ce au sediul social in Bucuresti-Ilfov, respectiv un numar de 10 agenti economici. Acestia au obtinut in 2011 o cifra de afaceri de 38,1 milioane de euro – ceea ce reprezinta 67,91% din veniturile insumate ale celor 18 societati, respectiv 56,1 milioane de euro (in crestere cu 22,61% fata de anul anterior, cand au realizat 31 milioane de euro, adica aproape 65,96% din volumul total consemnat de companiile analizate, care au cumulat 47 milioane de euro). Rezultatele din 2010 ale soceiatilor din Capitala si judetul limitrof denota, insa, o diminuare mai puternica fata de cea medie a pietei (-15,5% in comparatie cu -10,78% pe plan national), ceea ce indica un regres accentuat al cererii in regiunea respectiva de dezvoltare. In schimb, datele raportate in primul an de recesiune arata ca firmele din Bucuresti-Ilfov au consemnat un regres aflat sub medie (-11,81%, comparativ cu -14,7%, pana la 36,7 milioane de euro, cu o pondere de 69,64% din suma de 52,7 milioane de euro), in raport cu veniturile din 2008, de 41,6 milioane de euro, care au avut o cota de 67,31% din totalul de 61,8 milioane de euro, aferent acelui an. In ceea ce priveste firmele implicate pe piata trapelor de fum si de acces, in 2009 acestea au consemnat singura scadere din intervalul analizat (-38,5%), de la 13,7 milioane de euro in 2008 la 8,4 milioane de euro in 2009, pentru ca in 2010 sa raporteze un salt de +89,72%, la 16 milioane de euro, iar in 2011 o crestere de +59,65%, la 25,5 milioane de euro. Astfel, aceasta categorie de companii nu a fost afectata de efectele crizei economice, realizand o sporire de 86,13% in 2011, comparativ cu 2008. Din cele 13 companii, 53,85% sunt din Bucuresti-Ilfov (7 firme), acestea raportand urmatorul parcurs al cifrei de afaceri: 4,5 milioane de euro in 2009 (cu o pondere de 53,57% din cele 8,4 milioane de euro), in scadere cu -44,19% fata de cele 8,1 milioane de euro din 2008 (avand o cota de 59,12% din suma initiala, de 13,7 milioane de euro), 12,1 milioane de euro (sau 75,63% din cele 16 milioane de euro) in 2010, ceea ce a constituit un salt de +166,34% in raport cu 2009 si 19,4 milioane de euro in 2011 (sau 76,8 din cele 25,5 milioane de euro), in crestere cu 60,46 comparativ cu 2010. In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei furnizorilor de sisteme din policarbonat si trape de fum, dintre care se disting urmatoarele categorii: vanzarile realizate in anii 2008, 2009, 2010 si 2011 (exprimate in moneda nationala si in euro), cota de crestere sau scadere a livrarilor, domeniul principal de activitate si cele secundare (pentru prima categorie de societati) etc. Pentru informatii suplimentare, click aici!

ghid_proiectareLicente bimACAD

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 146 (Octombrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere