Drupanel vizeaza extinderea activitatii in zona Capitalei |
Producatori & Furnizori 11 Aug 2008 13:31 | ||||
- Cum caracterizati situatia financiara a companiei din ultima perioada? - In 2007, ca urmare a achizitiei unei linii moderne de fabricare a modelelor ornamentale si a sporirii numarului de contracte/comenzi, am inregistrat o crestere semnificativa a cifrei de afaceri, pana la nivelul de aproximativ 2,5 milioane de lei (+50% fata de 2006). Pentru 2008, preconizam o majorare de circa 80% a veniturilor totale, in conditiile in care, pana in luna iunie a.c., am inregistrat, deja, vanzari de 0,48 milioane de euro. - Detaliati activitatea de productie a companiei. - Detinem o hala de productie cu o suprafata de 800 mp, in cadrul careia functioneaza o linie de termoformare a PVC-ului si echipamente pentru fabricarea geamului termoizolant. De asemenea, dispunem si de o sectie de proiectare/confectionare a vitraliilor, care a fost utilata, recent, cu masini automate de procesare (pana in prezent, geamul se realiza manual). Pe segmentul panelurilor, capacitatea de fabricatie se situeaza la nivelul de 20.000 de bucati/an, livrarile din 2007 fiind de 7.000 de unitati. Anul trecut, alte investitii au vizat achizitia de utilaje tip CNC destinate fabricarii vitraliilor, fondurile alocate fiind de 0,1 milioane de lei. In prima parte a lui 2008, am procurat o masina pentru debitare (tip CNC), care se utilizeaza in vederea crearii modelelor noi, cheltuielile aferente atingand nivelul de 0,11 milioane de lei. - Care sunt principalele proprietati ale panelurilor promovate? - Sortimentele pe care le comercializam sunt alcatuite prin combinarea celor trei elemente principale (foaia centrala, partile laterale si vitrajul), fiind disponibile in numeroase variante constructive, cu forme/marimi variabile. Se promoveaza atat modele simple (fara sticla), cat si subansambluri complexe, avand vitraj termoizolant ornamental sau geam care integreaza sticla tip cristal. Produsele au caracteristici de termo - fonoizolare, datorita inserarii de spuma poliuretanica si sunt disponibile in nuante de alb, stejar, mahon sau nuc. Cele mai noi produse din oferta sunt reprezentate de panelurile furniruite, care, de altfel, alcatuiesc colectia noua pe care am lansat-o anul acesta pe piata. Cel mai solicitat sortiment este constituit de modelul Ella (cu 40% din vanzari), iar nuanta prezenta preponderent in comenzi este cea de alb (50% din total). Prin diversitatea de modele si culori, usile ce includ sortimentele Drupanel se pot adapta specificului oricarei aplicatii arhitecturale. In plus, colaboratorii nostri au la dispozitie si multiple servicii, dintre care se disting: consultanta, service, garantie de 5 ani la toate produsele, transport (in anumite conditii) etc. - Precizati cateva aspecte specifice pietei de profil. - In ultimii doi-trei ani, sectorul constructiilor rezidentiale si industriale a inregistrat o crestere deosebita, avand un impact pozitiv asupra dezvoltarii pietei producatorilor de tamplarie din PVC, aluminiu si lemn stratificat, care a consemnat inclusiv o majorare a numarului de firme nou-infiintate. Astfel, pentru Drupanel, in calitate de furnizor, anul 2007 a insemnat o dublare a productiei, angajarea de personal si implementarea masurilor de retehnologizare, pentru a putea face fata noilor cerinte ale partenerilor. In ceea ce priveste obligativitatea aplicarii prevederilor standardelor comunitare in domeniul nostru de activitate, consideram ca masurile restrictive trebuia luata cu un an in urma, astfel incat sa se evite aparitia - pe piata de tamplarie - a geamului termoizolant sau panelurilor ornamentale care nu respecta specificatiile normativelor UE. Pentru a face fata competitiei, Drupanel a incercat - si incearca in continuare - sa produca paneluri de calitate, aducand imbunatatiri in procesul tehnologic. De asemenea, biroul propriu de design elaboreaza modele noi si diversifica gama de culori, pentru a putea indeplini toate cerintele clientilor. |