M&M Product: Crestere de 18% a cifrei de afaceri din 2021, la 7,5 milioane de euro |
Producatori & Furnizori Publicat de Stelian DINCA 20 Ian 2022 12:27 |
Pentru M&M Product/SmartWrap, producator si distribuitor de ambalaje flexibile inteligente, 2021 a fost anul rezilientei, al adaptarii la noile conditii din piata. Cu resurse si eforturi foarte mari, SmartWrap a obtinut rezultate bune in anul care s-a incheiat: modernizarea platformei de productie, finalizarea procesului de rebranding, mentinerea profitabilitatii si cresterea cifrei de afaceri sunt doar cateva dintre realizarile companiei.
Anul trecut a debutat cu o investitie de 350.000 Euro in modernizarea halei de productie de la Rasnov si 150.000 Euro in sisteme informatice, salariile angajatilor noi in productie si in divizia de vanzari key account precum si in finalizarea procesului de relansare strategica, inceput in 2020 - lansarea noului site.
Provocarile din piata s-au intensificat odata cu cresterea tot mai mare a preturilor la materii prime (de la 800 Euro/tona la 2.200 Euro), costuri mari de transport si intarzieri la livrare, care au generat deficit de marfa. Toate acestea au fost dublate de presiunea preturilor care s-au schimbat foarte des, provocarea cea mai mare fiind ofertarea zilnica catre clienti.
”Dupa un an extrem de dificil, suntem bucurosi ca am incheiat cu rezultate bune: veniturile au crescut cu peste 1 milion de euro, am mentinut profitabilitatea, asta in conditiile cresterii cheltuielilor fixe cu modernizarea platformei de productie si noi angajati, a dublarii preturilor la materii prime si crizei disponibilitatii produselor; ne-am concentrat mai mult pe valoarea adaugata prin cresterea ponderii in business a produselor HP (High Performance) - de la 35% in 2019, am atins 51% in 2021, obiectivul nostru strategic pe termen lung. Cel mai mult ne bucura ca nu am fost nevoiti sa restructuram personalul. Intram optimisti in 2022 si ne propunem sa crestem echipa de vanzari, sa lansam concepte si produse noi in piata si sa implementam un model de business mai dinamic, orientat spre dezvoltarea portofoliului de clienti. Deja incepem anul cu o noutate pentru clientii nostri - 6 pachete Smart pe care le vom implementa pentru atragerea de clienti noi si fidelizarea celor loiali”, Melinda Muresan, fondator si Director General M&M Product/SmartWrap.
Compania a incheiat anul 2021 cu o cifra de afaceri de peste 7,5 milioane euro, o crestere 18% fata de 2020.
|