ABN Systems: Cifra de afaceri de 50 milioane lei, in primul semestru din 2022 |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 30 Aug 2022 10:53 |
ABN Systems International, unul dintre liderii pietei de accesorii telecom si produse Smart Home din Romania, care detine brandul Tellur, a inregistrat o cifra de afaceri de 49,74 milioane de lei (10,10 milioane de euro), in primul semestru (S1) din 2022. In pofida cresterii accelerate a inflatiei, cu scumpiri consistente la energie si transporturi, precum si a climatului de incertitudine generat de razboiul din Ucraina, cifra de afaceri a companiei s-a mentinut la un nivel similar cu cea din S1 2021.
Profitul net al ABN Systems s-a situat la 1,88 milioane de lei (382.800 de euro), in primul semestru din 2022, iar EBITDA a fost de 2,84 milioane de lei (578.600 de euro).
Prima jumatate a anului 2022 a fost foarte intensa pentru companie, care a lansat peste 40 de produse noi, dintre care 10 in gama Smart Home si 5 in gama Tellur Green - o premiera pe piata din Romania, fiind vorba de produse din materiale naturale, reciclate sau reciclabile. In luna mai, cu ocazia Channel Summit EMEA de la Monaco, prestigios eveniment anual dedicat producatorilor si distribuitorilor din industria IT, gama Tellur Green a fost lansata pe plan international.
Produsele Tellur Green se comercializeaza pe toate pietele europene unde este prezent brandul Tellur, din Tarile Baltice si cele din fosta Iugoslavie pana in Marea Britanie, precum si in SUA, Canada, Mexic, India si state din Orientul Mijlociu. Pana la finele acestui deceniu, ABN Systems isi propune ca cel putin 85% dintre produsele Tellur sa fie „green”.
In acelasi interval, ABN Systems a deschis o companie subsidiara in Houston, Texas, care va servi drept baza pentru operatiunile din America de Nord si, pe viitor, America de Sud - unde este vizata, in primul rand, Brazilia, cea mai mare piata de profil. Pentru eficientizarea activitatii, ABN Systems a investit in digitalizarea proceselor de business, pentru ca vanzarile de pe piata nord-americana sa se poata desfasura cu echipa cat mai redusa.
„Prima jumatate a acestui an nu a fost deloc usoara pentru aproape nicio companie, din cauza cresterilor generalizate de preturi, cu impactul cel mai puternic resimtit in privinta costurilor energiei si transporturilor. Acestei provocari i s-a adaugat razboiul din Ucraina, ce a sporit incertitudinea si a marit timpii de livrare pentru unele produse. Cu toate acestea, suntem multumiti ca am reusit sa ne mentinem cifra de afaceri si sa incheiem perioada cu profit, deschizand noi perspective de crestere pe viitor. In acest sens, merita subliniata lansarea gamei Tellur Green, pe toate pietele unde se vinde brandul Tellur. Inclusiv in domeniul IT&C, viitorul apartine unor astfel de produse prietenoase cu mediul si ne bucuram ca suntem deschizatori de drumuri. De asemenea, faptul ca anul 2022 va fi al doilea an de vanzari Tellur in SUA si primul an de vanzari in India ne da incredere ca, dincolo de orice turbulente economice, strategia noastra de intrare cu un brand propriu, 100% romanesc, pe mari piete globale, va da roade. Le multumesc colegilor, gratie carora ABN Systems a incheiat, profitabil, un semestru dificil, precum si investitorilor care sunt alaturi de noi”, a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.
Pentru cel de-al doilea semestru din 2022, ABN Systems asteapta sa se cunoasca rezultatele altor demersuri efectuate in prima jumatate a anului, precum inceperea vanzarilor in India, dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de intrare pe aceasta mare piata, semnarea de noi contracte de distributie in Bahrain, Croatia si Slovenia, precum si contractarea unui agent care va promova brandul Tellur in tarile DACH: Germania, Austria si Elvetia.
|