3TI, BAICONS si TPF vor sa supervizeze modernizarea infrastructurii CF Port Constanta |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 17 Iul 2024 13:02 |
Compania TPF Inginerie si doua asocieri, Baicons Impex (lider) - Arex Lider Company, respectiv We Project Engineering (lider) - 3TI Progetti Italia Ingegneria Integrata SPA, au depus oferte de participare la licitatia pentru atribuirea serviciilor de consultanta si supervizare a proiectarii si executiei lucrarilor de modernizare a infrastructurii feroviare din Portul Constanta - Etapa I, Valu lui Traian.
Cele trei oferte se afla in etapa de evaluare tehnica si financiara, programata a se incheia pe 12 septembrie 2024. Va fi selectata oferta cu cel mai bun raport calitate-pret, componenta financiara avand o pondere de 40% din punctaj, iar cea tehnica de 60%, astfel: experienta coordonatorului de echipa (20%), a expertului pentru lucrari de infrastructura feroviara (10%), experienta specialistului in instalatii de semnalizare feroviara, inclusiv telecomunicatii (10%) si demonstrarea unei metodologii adecvate de planificare a resurselor tehnice si umane in corelare cu specificul si complexitatea activitatilor desfasurate (20%).
Valoarea estimata a contractului ce va fi atribuit este de 9,77 milioane de lei, iar durata acestui ajunge la 126 de luni, din care 30 de luni pentru supravegherea proiectarii, obtinerii de avize si executiei, iar 96 de luni pentru perioada de garantie si notificare a defectelor.
Potrivit anuntului de participare la licitatie, etapa I a proiectului de modernizare a infrastructurii din Portul Constanta include realizarea Grupei de asteptare din statia Valu lui Traian, care va cuprinde 32 linii de primire-expediere a marfurilor, modernizarea si electrificarea liniilor 5-8 din Grupa statie si a liniilor de legatura cu Grupa de asteptare, mentinerea diagonalei 2-4 cap Y care va face legatura intre Grupa de asteptare si Magistrala 800, realizarea unei centralizari electronice in statia Valu lui Traian, precum si proiectarea si executia unei diagonale pentru a putea mentine trecerea la nivel, aflata intre Grupa statiei si Grupa asteptare (km 215+333). De asemenea, va fi electrificata toata lungimea celor 32 km de linii din Grupa asteptare, iar noile instalatii vor fi integrate in SCADA si vor fi executate lucrari de instalatii electrice si telecomunicatii specifice.
|