Competitie acerba pentru realizarea SF aferent noului traseu cicloturistic din Timis |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 28 Feb 2024 17:19 |
Sase oferte au fost depuse la licitatia pentru elaborarea Studiului de fezabilitate necesar amenajarii unui traseu cicloturistic cu o lungime totala de 1.856 km in regiunea de Vest a tarii. Valoarea estimata a contractului de consultanta este de 18,77 milioane de lei (fara TVA), documentatiile urmand a fi elaborate in 7 luni de la atribuirea acestuia. Traseul va traversa patru judete (Timis, Arad, Caras-Severin si Hunedoara), investitia fiind evaluata la circa 700 de milioane de lei, cu finantare din Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR).
Cele 6 oferte au fost depuse de:
1. Gebes MProject, avand ca subcontractanti si terti companiile SPC Elite Consulting, Adonica Consulting, Vireo Enviroconsult, Architecture for Humans, Degal Construct 88 si Olt Proiect-Slatina;
2. Gauss, avand ca subcontractanti si terti companiile Banat Archaeosave, Mistar Proiect, Qwerty Consult, SSF-RO, Beta Tehnic si Triskele;
3. Incons Development, cu subcontractantii Electrocons Group Proiect Int'l, Dineng Dev, Dorecad Sol, Archaus, Muzeul Olteniei Craiova si Mondev Real Estate;
4. Eurocerad International, avand ca subcontractanti si terti companiile Steerforth Consult, Specialist Consulting, Protelco, Mondev Real Estate, Universitatea ''Dunarea De Jos'' Din Galati, We Project Engineering si Perfect Consult Europe;
5. Construct CDP, avand ca subcontractant compania Mondev Real Estate;
6. Open Minds Consulting, avand ca subcontractanti si terti companiile Ria Design Consulting, Via Visio, Procad, Mobilissimus Korlatolt Felelősségű Tarsasag, Ertékterv Mérnöki Szolgaltató és Tanacsadó Korlatolt Felelősségű Tarsasag, Solis Via, Cenconstruct, DM Fluid Proiect, Longhersin si B&B Geoteh Consulting.
Procedura derulata are ca scop atribuirea serviciilor de realizare a Studiului de fezabilitate (SF) cu elemente de DALI, expertizelor tehnice pentru toate elementele afectate (drumuri, poduri/ podete, diguri aflate pe traseu propus), studiile de teren si alte studii de specialitate (topografic, geotehnic, hidrologic si hidraulic, de impact de mediu si de trafic. De asemenea, proiectantii selectati vor trebui sa elaboreze documentatia necesara pentru obtinerea avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor prevazute in Certificatul de Urbanism si documentatiile topo-cadastrale.
Oferta castigatoare va fi selectata pe criteriul celui mai bun raport calitate-pret, componenta financiara avand o cota de 40% din punctaj, iar cea tehnica, de 60%, respectiv: demonstrarea unei metodologii adecvate de implementare a contractului, precum si o planificare adecvata a resurselor umane si a activitatilor (27%), experienta detinuta de inginerul proiectant de drumuri (24%) si de experienta managerului de proiect (9%).
Licitatia se afla in etapa de evaluare financiara si tehnica a celor 6 oferte transmise, etapa programata a se incheia pana la data de 16 august 2024.
|