DANLIN XXL si MITHRAS BUILD liciteaza constructia lotului Pipirig-Leghin din A8 |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 29 Aug 2024 17:25 |
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA a primit 3 oferte de participare la licitatia pentru atribuirea lucrarilor de proiectare si executie a lotului 2c: Pipirig - Vanatori Neamt (Leghin) de pe Autostrada Targu Mures - Targu Neamt, Sectiunea II: Miercurea Nirajului - Leghin. Valoarea estimata a contractului este cuprinsa intre 3,38 miliarde lei si 3,83 miliarde lei (fara TVA), finantarea fiind asigurata din Programul Operational Transport (POT) 2021-2027. Sectorul vizat va avea o lungime de 19,3 km si va include constructia a 7 tuneluri, cu o lungime totala de 1,44 km:
• tunel bidirectional cu lungimea de 490 m, in apropierea localitatii Pitiligeni;
• tunel unidirectionalpe calea 2, cu lungimea de 90 m, in apropierea localitatii Pitiligeni;
• tunel bidirectional cu lungimea de 70 m, in apropierea localitatilor Pitiligeni -Stinca;
• tunel bidirectional cu lungimea de 130 m, in apropierea localitatilor Pitiligeni-Stinca;
• tunel unidirectional pe calea 1, cu lungimea de 80 m, in apropierea localitatilor Pitiligeni - Stinca;
• tunel bidirectional cu lungimea de 300 m, in apropierea localitatii Stinca;
• tunel bidirectional cu lungimea de 280 m, in apropierea localitatii Stinca.
Proiectul are prevazuta o durata de maximum 48 de luni, din care 12 pentru proiectare si 36 pentru executie.
Cele trei oferte participante la licitatie au fost depuse de:
1. Asocierea Danlin XXL (lider) - Intertranscom Impex - Mithras Build, avand ca subcontractanti si/sau terti companiile En-Ez Insaat Sanayi ve Ticaret AS, Alcro Trade, Intertranscom Impex, Consitrans, Build Instal Electric, Pirotehnic OSB, Complexul Muzeal National Neamt, Roads Design, Eckon Cei, Elektra Invest si Via Design;
2. Asocierea Sa & Pe Construct (lider) - Euro-Asfalt - Tehnostrade - Spedition UMB, cu subcontractantii BAMA Grup, Exclusive Telecommunication Solutions, Muzeul Olteniei Craiova, Integrated Engineering Systems, Pirotehnic OSB, Wildlife Management Consulting, Cis Gaz si Electric Light;
3. Asocierea Ozaltin Insaat Ticaret ve Sanayi AS (lider) - Infravis, avand ca subcontractanti si/ sau terti Complexul Muzeal National Neamt si companiile Epser Ltd, Proyapi Muhendislik ve Musavirlik AS, Yuksel Domanic Muhendislik Limited Sirketi, Elektra Invest, Patrik Silva, Eco Geodrum, Danavi si Eckon Cei.
Cele trei oferte se afla in etapa de evaluare financiara si tehnica, ce are termenul-limita stabilit la 17 septembrie 2024.
Sectiunea II - mediana, Miercurea Nirajului - Leghin, cea mai dificila de pe intreaga autostrada A8 deoarece traverseaza muntii, a fost impartita in 6 sectoare:
• Lot 1b: Miercurea Nirajului - Sarateni (km 22+000 - km 45+400);
• Lot 1c: Sarateni - Joseni (km 45+400 - km 77+800);
• Lot 1d: Joseni - Ditrau (km 77+800 - km 92+195);
• Lot 2a: Ditrau - Grinties (km 0+000 - km 37+900);
• Lot 2b: Grinties - Pipirig (km 37+900 - km 72+000);
• Lot 2c: Pipirig - Vanatori Neamt (Leghin) (km 72+000 - km 89+000).
Aceasta sectiune face parte din Autostrada Targu Mures - Targu Neamt, al carei studiu de fezabilitate a fost actualizat de Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial SA (denumita anterior Acciona lngenieria SA). Din echipa de proiectare mai fac parte companiile F&R Worldwide (stiudiile geotehnice), Geo Proiect Consulting (studii topografice detaliate), EPC - Consultanta de Mediu (documentatia privind evaluarea impactului asupra mediului), Institutul de Arheologie "Vasile Parvan" al Academiei Romane (cercetari si investigatii arheologice), Integrated Road Solutions (proiectare infrastructura de transport rutier), Topovia 2002 (identificare proprietari si expropieri) si Protelco SA (suport si completare studii topografic, inclusiv aerofotogrametrie pentru stereorestitutie).
|