Agenda Constructiilor
Miercuri, 11 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - IRD: Lucrarile la lotul 2 din Autostrada A1 Lugoj-Deva avanseaza in ritm impresionant
IRD: Lucrarile la lotul 2 din Autostrada A1 Lugoj-Deva avanseaza in ritm impresionant
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 10 Oct 2024 13:20
Asocierea Spedition UMB - Tehnostrade - SA & PE Construct - Euro-Asfalt doo, sub supravegherea IRD Engineering continua in ritm sustinut constructia lotului 2 al autostrazii Lugoj - Deva (A1), dintre localitatile Margina si Holdea, singurul tronson care lipseste pentru a avea autostrada dintre Sibiu si vama Nadlac II circulabila in totalitate. La finalul lunii august 2024, constructorii au obtinut autorizatia de construire si pentru faza a doua a proiectului, respectiv pentru Subsectiunea E2 (km 52+780 - km 56+220), care include si tunelurile prevazute pentru Lotului 2 al autostrazii. Cele doua tuneluri sunt proiectate la km 52 + 841 - 53 +209 respectiv km 53 +581 -55+ 459 si vor avea o lungime totala de 3,8 km. Potrivit datelor IRD Engineering, pana in acest moment constructorii au finalizat peste 650 de piloti, iar lucrarile continua intr-un ritm impresionant si rapid, fiecare structura apropiindu-se de finalizare.
 
 
"Autostrada Lugoj - Deva nu este doar un alt proiect de infrastructura, ci reprezinta o piatra de temelie in modernizarea retelei de transport a Romaniei. Imaginati-va un coridor rutier de ultima generatie care leaga inima tarii, capitala sa Bucuresti, de granita de vest, printr-un traseu care nu numai ca reduce timpul de calatorie, dar ofera si o experienta sigura si eficienta pentru toti utilizatorii. Acest lot crucial include unul dintre cele mai remarcabile repere tehnice din tara - Tunelul T2, care va deveni cel mai lung tunel rutier din Romania", au transmis reprezentantii IRD Engineering.
Tunelul T2, cu o lungime de 1,8 km in galeria din stanga si 1,98 km in cea din dreapta, este cunoscut si sub denumirea de "Tunelul Ursilor". Datorita masurilor ecologice pe care le integreaza, structura va permite vietii salbatice sa-si continue caile naturale.
 
 
"Lotul 2 al autostrazii Lugoj - Deva include, de asemenea, doua viaducte, doua pasaje subterane, un pasaj superior, cinci canale prefabricate si sapte structuri rezidentiale. Toate aceste elemente formeaza o infrastructura rutiera bine conceputa si armonioasa, care integreaza solutii durabile pentru a minimiza impactul asupra mediului", au precizat reprezentantii IRD Engineering.
Contractul pentru constructia Lotului 2 al autostrazii Lugoj - Deva are valoarea de 1,82 miliarde lei si termenul de finalizare prevazut pana la sfarsitul anului 2026. 
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMhiltiBIMTotalEnergies
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 190 (Mai 2025)
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 189 (Martie-Aprilie 2025)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
ELECTROGRUP
MCA
noark
strabag nivel 1
MAKITA
CONCEPT STRUCTURE
Ubitech
EDIT-Structural
theda mar
Daikin
EURO BUILD
CDS
Eco Garden Construct
BogArt
SIGM
Arduro
GEWISS
quadratum
Acvatot 2019
SSAB
leviatan
concelex
TECNIC
ERBASU CONSTRUCT
AED
KADRA

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor