Agenda Constructiilor
Sambata, 13 Decembrie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - RITM accelerat de lucru pe santierul de constructie a Centurii Orasului Gaesti
RITM accelerat de lucru pe santierul de constructie a Centurii Orasului Gaesti
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 20 Mai 2025 14:17
Asocierea Eurocogen Dambovita (lider) - Chirulli Andrea, alaturi de Degal Construct 88 si BIT Invest, ca subcontractori, lucreaza in ritm accelerat la constructia Centurii Orasului Gaesti. La acest moment, intreaga suprafata a drumului este decopertata cu utilaje noi, urmand ca saptamana viitoare sa inceapa forajul pentru pilonii pasajului, potrivit lui Corneliu Stefan, presedintele Consiliului Judetean Dambovita.
"Am fost pe teren, la unul dintre cele mai importante proiecte ale Consiliului Judetean pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere din Dambovita - Centura Orasului Gaesti. Asa cum am mai spus, este prima centura ocolitoare construita de la zero in judetul nostru in ultimii 35 de ani si vreau sa ma asigur ca lucrarile decurg conform graficului de executie, iar constructorul respecta intocmai proiectul", a precizat Corneliu Stefan.
Valoarea lucrarilor este de peste 89 milioane de lei, iar traseul de 4,5 km va avea o banda pe sens, 3 intersectii amenajate cu sensuri giratorii sau noduri rutiere, o intersectie amenajata cu sens giratoriu la intersectia cu DN7, o intersectie amenajata cu pasaj suprateran peste DJ 401A si calea ferata Bucuresti - Pitesti - Craiova, o intersectie amenajata cu sens giratoriu la intersectia cu DN 61. Pasajul peste calea ferata va fi construit la km 0+935 si va fi ridicat pe structura din beton armat si precomprimat. Suprastructura va fi realizata din grinzi prefabricate precomprimate cu lungimi de 30 de metri, respectiv de 34 de metri (deschiderea centrala) si inaltimea de 1,4 metri. Podul peste canal va fi construit la km 3+413 si va avea o structura similara cu a podului peste calea ferata.
Infrastructura acestuia va fi alcatuita din doua culei si patru pile din beton armat si fundatie pe piloti forati incastrati in stratul de baza.
Finantarea proiectului este asigurata din Programul National de Investitii "Anghel Saligny", diferenta urmand a fi asigurata din bugetul administratiei judetene.
Studiul de fezabilitate al proiectului a fost elaborat de asocierea Via Carpatia Consult (lider) - ING Proiect Management - East Water Drillings.
 
 
BIMTotalEnergieshiltiALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE/DECEMBRIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr.195 (Noiembrie-Decembrie 2025)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Daikin
Daikin
concelex
Eco Garden Construct
strabag nivel 1
CDS
MCA
theda mar
Acvatot 2019
TECNIC
ELECTROGRUP
leviatan
MAKITA
DRS
noark
SIGM
quadratum
EDIT-Structural
AED
Arduro
BogArt
ERBASU CONSTRUCT
GEWISS
CONCEPT STRUCTURE
KADRA
EURO BUILD
Ubitech

Parteneri

HABITAT
ahkawards
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor