Agenda Constructiilor
Sambata, 04 Aprilie 2020
GRUNDFOS
Home
KLUDI ROMANIA: Crestere de 9,5% a cifrei de afaceri din primul semestru a.c. Imprimare Email
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de Simona Ene 24 Iul 2012 13:42
Societatea Kludi Romania, in calitate de producator de baterii din gama premium pentru baie si bucatarie, a raportat o majorare de 9,5% a cifrei de afaceri din primul semestru a.c., comparativ cu intervalul de referinta din anul anterior. Astfel, compania a inregistrat incasari in valoare de 3,78 milioane de lei in intervalul ianuarie-iunie a.c., in crestere fata de cele 3,45 milioane de lei din semestrul I al anului 2011. Defalcand rezultatele financiare din punct de vedere al vanzarilor pe categorii de produse, se poate observa ca sortimentele de baterii sanitare din gama „smart luxury” au consemnat un avans de 17,3% din punct de vedere al volumului, respectiv de 25% din perspectiva valorica, acestea avand o contributie de 49% la afacerile firmei din perioada analizata. Totodata, volumul livrarilor de sisteme realizate de parteneri ai societatii - marcile Esprit si Joop! - a consemnat cea mai mare crestere din intregul portofoliu al firmei, respectiv de peste 35%. „Rezultatele excelente in derularea afacerilor, intr-un context economic local si regional dificil, se datoreaza increderii tot mai mari a consumatorilor finali in produsele noastre si alegerii lor indreptate catre produse de inalta calitate, multifunctionale, ce ofera optiuni complexe de design. Cresterea afacerilor Kludi in Romania se datoreaza unui mix de actiuni concertate, produsele lansate recent - recunoscute in 2012 pentru calitate, design, confort in utilizare si functionalitate de catre juriile iF si Plus X Award - inregistrand un succes pe piata autohtona in acest an”, a declarat Florin Barabas, director general al societatii. In plus, in 2012, firma a derulat o ampla campanie de informare in randul consumatorilor finali, bazata pe un concept nou de comunicare (fundamentat pe ideea dualitatii), concomitent cu lansarea unor activitati promotionale cu aceeasi utilizatori-tinta. Rezultatele financiare ale societatii se afla in continua crestere, in 2011 fiind inregistrata o majorare de 13% a cifrei de afaceri fata de 2010, pentru anul in curs fiind estimat un nou avans, de circa 5%, al cifrei de afaceri. Pentru informatii suplimentare, www.kludi.ro
 
COVID-19ALLBIMACADTeraSteel
A aparut editia
MARTIE-APRILIE!

Autentificare

 
ROCKWOOL 196
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
Carpatcement 196

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere