ARISTON THERMO atinge noi recorduri de vanzari si isi consolideaza profitul |
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de Elena Icleanu 13 Aug 2019 06:41 |
Producatorul italian de centrale termice si boilere electrice Ariston Thermo a incheiat anul 2018 inregistrand noi recorduri in planul vanzarilor, atat la nivel de grup, cat si in Romania. Astfel, business-ul global al companiei a atins nivelul de 1,61 miliarde euro in 2018, dupa o crestere de 3,4% comparativ cu anul anterior, in contextul in care profitul net s-a stabilizat la circa 82 milioane de euro. In Romania, compania a incheiat anul 2018 cu afaceri de 48 milioane de euro, dupa o crestere de 14% fata de nivelul din 2017.
"Grupul a crescut si a castigat cota de piata in multe tari, consolidandu-si prezenta pe toate pietele in care deruleaza operatiuni. Cheltuielile de investitii si din activitatea de cercetare-dezvoltare (R&D), axate preponderent pe inovatie si durabilitate, au atins 86 milioane de euro, dupa o crestere de 8,9% comparativ cu 2017, un nou record si la acest capitol", se arata in raportul financiar anual al grupului italian.
Inceputul anului 2019 a marcat si un eveniment corporativ foarte important pentru dezvoltarea viitoare a companiei, respectiv achizitia companiei mexicane Calorex, lider local in domeniul solutiilor de incalzire a apei pentru sectoarele rezidential si comercial.
Anul trecut, Ariston Thermo a lansat competitia Ariston Comfort Challenge, prin care isi asuma o noua initiativa de sprijinire a mediului inconjurator, prin diminuarea consumului global de plastic, si a publicat si o noua editie a raportului de sustenabilitate, prin care si-a reconfirmat obiectivele stabilite pana in anul 2022 in acest sens. Astfel, pana in 2022, peste 80% din veniturile companiei vor proveni din sisteme durabile (fata de 62% in prezent).
Tot in 2018, grupul a lansat boilerul electric cu pompa de caldura Lydos Hybrid WiFi, disponibil si pe piata din Romania din vara acestui an, dar si noua gama Aures, echipata cu tehnologie de incalzire instantanee a apei, si si noul Nuos Split Inverter Wi-Fi, caracterizat prin noua tehnologie Unique Inverter, care permite economii de energie cu pana la 80% mai mari fata de incalzitoarele electrice clasice.
Pe segmentul sistemelor de incalzire, Ariston a lansat noua pompa de caldura Nimbus Net, cu eticheta energetica A+++, dar si noua gama de cazane in condensare din seria ONE, cu modelul premium Alteas ONE, cu design inovator. In domeniul conectivitatii, in 2018 grupul a imbunatatit serviciul Ariston NET, prin extinderea conectivitatii la noi game de produse adaptate sistemelor Smart Home, datorita integrarii cu Google, Amazon si Apple.
|