HTI Romania: Previziuni de crestere datorita initierii programului POS Mediu 2 |
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de Elena Icleanu 11 Mar 2014 08:09 |
HTI International Romania, companie specializata in comercializarea de conducte, fitinguri si accesorii pentru lucrari edilitare si filiala a grupului german GC-HTI, estimeaza o crestere de aproximativ 20% a vanzarilor din 2014, dupa ce obiectivele stabilite pentru anul trecut au fost atinse. Evolutia prognozata se va datora, preponderent, programelor de dezvoltare si contractelor deja semnate. Potrivit portalului Ministerului Finantelor Publice, societatea a realizat, in 2012, o cifra de afaceri de 27,4 milioane de lei. La nivel national, HTI beneficiaza de cinci puncte de vanzare si depozitare a materialelor pentru instalatii, localizate in Timisoara, Cluj-Napoca, Bacau, Brasov si Constanta. "Urmand exemplul firmei-mama, avem in vedere dezvoltarea intr-un ritm «sanatos» de crestere. Spre deosebire de anul anterior, in 2014 putem remarca deja o fluenta mai mare in desfasurarea proiectelor, datorata, mai ales, eliminarii contestatiilor repetate la licitatii care, in trecut, au determinat mari intarzieri si discontinuitati in derularea proiectelor", a declarat Daniela Mustocea, directorul general al companiei. Pentru 2014, conducerea firmei si-a propus sa investeasca in personal si sa continue promovarea unor solutii tehnice si produse de calitate.
Achizitiile de tevi reprezinta circa 60% din valoarea unui proiect
Potrivit managerului HTI Romania, achizitiile de sisteme de tubulatura reprezinta circa 60% din valoarea unui proiect edilitar, potrivit calculelor realizate pe baza lucrarilor semnificative in care s-a implicat. "Compania noastra are posibilitatea de a sustine un proiect in ansamblu, prin asigurarea de diverse solutii tehnice, inclusiv a materialelor aferente, precum fitingurile, vanele sau alte produse conexe, dar la fel de importante pentru obiectivele de mare amploare. In concluzie, ne propunem sa vindem solutii tehnice si nu numai produse distincte", a mai spus Daniela Mustocea. Piata locala de tubulatura are perspective optime de dezvoltare, in special datorita initierii programului POS Mediu 2, ce vizeaza finantari pentru proiecte realizate in intervalul 2014-2020. "In prezent, in Romania exista circa 2.000 de localitati fara retea de canalizare sau alimentare cu apa, care necesita investitii importante. Potentialul sectorului de tubulatura din Romania, este, din punct de vedere valoric, de ordinul sutelor de milioane de euro, la nivelul tuturor tipurilor de conducte (din GRP, PE, PVC, fonta, ceramica, otel, otel-inox etc). Este, totusi, o piata puternic competitionala, iar calitatea proiectelor a fost grav afectata de subdimensionarea bugetelor pentru lucrari. S-a observat, insa, la inceputul lui 2014, o tendinta de imbunatatire a calitatii si respectare a specificatiilor tehnice", a precizat managerul HTI Romania.
***
La nivel national, compania s-a implicat, de-a lungul prezentei pe piata locala, in executia unor proiecte de referinta, cum ar fi: refacerea sistemului de canalizare in judetul Iasi, reabilitarea retelei de canalizare din comuna Radauti (Suceava), realizarea sistemului de alimentare cu apa in regiunea Pucioasa-Fieni, precum si extinderea si reabilitarea celor din Sibiu si comuna Selimbar. De asemenea, compania a lansat, recent, o serie de produse noi, precum cuplajul Terra (care poate asigura imbinarea unor tevi din materiale diferite), sistemele de etansare la trecerile prin pereti sau prin bazine/ rezervoare si teava multistratificata Egeplast 3L/SA. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|