Instalatii de apa & sisteme HVAC
Publicat de Ovidiu Stefanescu
03 Apr 2018 06:09
|
Rezultatele financiare aferente anului fiscal 2017 indica pentru grupul Rettig o majorare de 5% a cifrei de afaceri, care s-a apropiat foarte mult de pragul psihologic de un miliard euro. Astfel, incasarile au sporit de la nivelul de 944 milioane de euro la 988 milioane de euro. Conform declaratiilor conducerii societatii, principalul eveniment al anului precedent a fost reprezentat de investitia in achizitia unui pachet de actiuni al companiei Terveystalo, ceea ce face parte din strategia generala a companiei de a reduce impactul ciclicitatii economice si a volatilitatii afacerilor. In exercitiul financiar analizat, patru din cele sase entitati economice care fac parte din grup au raportat majorari ale profitabilitatii, cea mai buna performanta fiind inregistrata pe segmentul serviciilor. Rettig ICC a consemnat, la randul sau, o sporire robusta a cererii pentru produsele din portofoliu, pe fondul unei cresteri rapide a costurilor cu materialele - trend care s-a inscris, de altfel, in prognozele de evolutie a eficientei activitatii pe acest segment. In mod concret, Rettig ICC a anuntat un avans al cifrei de afaceri de la 645 milioane de euro la 684 milioane de euro, dar rezultatele au fost afectate de modificarile mentionate in planul cheltuielilor, diminuandu-se de la 77 milioane de euro la 63 milioane de euro. Pentru acest an, piata europeana a panourilor radiante din otel este de asteptat sa consemneze o crestere sustinuta, in conditiile in care cresterile preturilor la materiale se vor atenua semnificativ. De asemenea, conditiile macroeconomice vor fi favorabile unei consolidari sustinute a sectorului constructiilor, ceea ce va duce, in mod automat, la o imbunatatire a profitabilitatii. Pe piata locala, holdingul este prezent printr-o filiala cu sediul judetul Cluj, raportand vanzari de aproximativ 52 milioane de lei. Cea mai importanta marca promovata in Romania este constituita de Purmo, reprezentand solutii de incalzire din categoria smart.
|