In calitate de distribuitor national de materiale electrice, societatea Euro Vial Lighting (din Constanta) detine filiale in toate zonele de referinta din tara (in Constanta, Bucuresti, Brasov, Iasi, Galati si Craiova), activand si prin reprezentanti comerciali (EVL), ce preiau comenzi in alte zone, unde nu exista depozite (Timisoara, Cluj-Napoca etc.). Avand o experienta vasta in colaborarea cu marii producatori de instalatii electrice, compania s-a implicat atat in obiectivele din sectorul industrial, cat si in cel rezidential. „In prezent, avem o serie de colaborari pentru proiecte noi sau de mentenanta cu intreprinderi din mai multe domenii, precum si cu instalatori, electricieni si constructori. Incepand cu anul 2012, am incercat sa ne orientam catre canalele tip BTC (business to consumer), ceea ce a insemnat abordarea unei alte directii in strategia de afaceri a companiei. Din cel de-al doilea semestru a.c., am devenit distribuitori oficiali in Romania ai corpurilor de iluminat marca Philips, urmand a inaugura singurul depozit din tara pentru aceste sisteme, fapt ce va contribui semnificativ la reducerea termenelor de livrare. In 2011, am inregistrat incasari de aproximativ 10 milioane de euro, pentru anul in curs fiind estimata o crestere de 10% a acestora (11 milioane de euro), mai ales ca in intervalul ianuarie-iunie a.c. veniturile totale au insumat 5 milioane de euro. Domeniul echipamentelor electrice se afla in permanenta dezvoltare, clientii fiind cei care au stabilit trecerea de la sursele de iluminat cu incandescenta la cele de tip LED (light emitting diode) sau de la circuitele electrice clasice la sistemele montate in locuintele inteligente, ce sunt conectate la orice tip de tehnologie portabila de date. Consumatorii se orienteaza tot mai mult catre inovatiile din orice domeniu - inclusiv in cel electric - influentand astfel in mod pozitiv dezvoltarea pietei de profil. In prezent, principalul impediment - tot mai des intalnit in ultimul an - in evolutia sectorului specific consta in lipsa proiectelor de anvergura, majoritatea lucrarilor avand dimensiuni reduse sau fiind blocate pe fondul tulburarilor economico-sociale din tara si din strainatate. Fiind constienta de situatia respectiva, inca din anul 2010 conducerea firmei a adoptat o strategie restrictiva, de sortare a colaboratorilor atat in ceea ce priveste clientii, cat si furnizorii. Astfel, cu toate ca renuntand la parteneriatele ce nu corespundeau noii directii de actiune ne-am asumat un anumit risc, am implementat un sistem de lucru ce genereaza avantaje ambelor parti implicate (un exemplu in acest sens fiind contractul cu firma Coface, pentru pachetul Credit Management Services), acesta aducand beneficii pe toate planurile atat in 2011, cat si in acest an”, a declarat Laura Marcu, director de marketing in cadrul Euro Vial Lighting. Pentru informatii suplimentare,
www.eurovial.ro