SIGNIFY (PHILIPS LIGHTING) se concentreaza pe consolidarea pozitiei de lider Imprimare
Instalatii Electrice & Automatizari Publicat de Ovidiu Stefanescu 14 Nov 2018 06:22
Vanzarile realizate in trimestrul al treilea din 2018 de Signify au cumulat 1,59 miliarde euro, din care 70% au reprezentat incasarile din livrari de surse de iluminat de tip LED (dupa ce, in anul precedent, cota respectiva era de 68%). Veniturile pe segmentul respectiv s-au majorat cu 0,1%, in termeni comparabili. Managementul grupului a declarat ca profitabilitatea s-a imbunatatit in mod considerabil, alaturi de fluxurile de numerar, insa nivelul rezultatelor a fost afectat de conditiile nefavorabile de pe piata existente in anumite regiuni geografice. De asemenea, baza solida de raportare a reprezentat un alt motiv pentru care valoarea incasarilor din intervalul analizat a stagnat sau a suferit anumite contractii. In compensatie, progresul consemnat in demersurile de simplificare si reducere a costurilor au contribuit la cresterea profitabilitatii si a cash-flow-ului. In perioada urmatoare, vor continua investitiile pentru dezvoltare si inovare - esentiale in vederea „capturarii” oportunitatilor oferite de piata mondiala a surselor de iluminat. De asemenea, un obiectiv major ramane acela de consolidare a pozitiei de lider mondial in domeniul respectiv. Referitor la prognoze, expertii Signify considera ca in ultima parte a anului situatia curenta se va mentine, fiind de asteptat progrese semnificative in ceea ce priveste scaderea costurilor si, implicit, imbunatatirea marjei. Pe plan national, reprezentanta Philips Romania a anuntat pentru 2017 o cifra de afaceri de 426,25 milioane de euro, cu peste 10% fata de anul precedent.