Agenda Constructiilor
Miercuri, 03 Iulie 2024
RAWLPLUG
Home - Stiri - Izolatii & Finisaje - Neakaisa.ro: Afaceri de 6,2 mil. euro in 2023, cu peste 60.000 de produse vandute
Neakaisa.ro: Afaceri de 6,2 mil. euro in 2023, cu peste 60.000 de produse vandute
Izolatii & Finisaje Publicat de AG&F 06 Mar 2024 14:11
Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare si produse pentru amenajarea casei, a inregistrat o cifra de afaceri de 6.2 milioane euro anul trecut, in crestere cu aproximativ 10% fata de 2022. Totodata, in 2023, compania a vandut peste 60.000 de produse, cu cca. 10.000 mai mult fata de anul precedent. Pentru anul in curs, Neakaisa.ro are in plan o crestere de 10% si investitii in digitalizarea si automatizarea proceselor interne.
Principalul motor de crestere pentru business-ul online de sanitare in 2023, un an marcat de provocari si incertitudini, inclusiv o scadere generala pe zona de imobiliare si constructii, a fost deschiderea showroom-ului din Bucuresti, in luna mai. In putin peste 6 luni de la lansare, acesta a generat un plus de 10% al vanzarilor totale. In acelasi timp, si decizia de a diversifica gama de produse a avut un impact direct la nivel de vanzari, alaturi de cererea mai mare din zona de arhitecti. 
"Ne-am dorit sa fim mai aproape de clientii nostri, iar deschiderea showroom-ului a fost un pas natural in dezvoltarea business-ului, care a inregistrat rezultate foarte rapid. Noua locatie din Atelierului 20 a oferit atat oportunitatea clientilor de a vedea si experimenta produsele inainte de achizitie, dar a si consolidat legatura noastra cu comunitatea locala de arhitecti si designeri”, a declarat Laura Sardescu, Co-fondator si Director General Neakaisa.ro.
In ceea ce priveste orasele care au generat cele mai multe vanzari pentru Neakaisa.ro, acestea au fost Bucuresti, Cluj, Timisoara si Constanta, iar cea mai mare comanda online a fost de 58.000 lei. Si cosul  mediu raportat anul trecut a fost de 1.880 de lei, intr-o usoara crestere fata de 2022, impulsionat de comenzile generate de showroom. 
“Mizam pe calitate, simplitate si un design unic, care, cu siguranta, ne vor ajuta sa ne indeplinim obiectivele. Sa nu uitam insa si faptul ca suntem, prin excelenta, un business online, iar e-commerce-ul se maturizeaza odata cu piata si continua sa se adapteze, asa cum o fac toate industriile. Suntem (inca) la un punct de rascruce, unde cresterea galopanta din anii de pandemie s-a temperat, iar varianta optima este de crestere sustenabila a modelelor de business. Daca in anii trecuti s-a experimentat mult, de unde si aparitia a foarte multor jucatori online de toate dimensiunile, 2024 va fi un an in care va fi nevoie sa fie trecut  testul timpului si al presiunilor continue de adaptare la un mediu dinamic, pe alocuri imprevizibil”, a explicat Laura Sardescu.
Pentru anul curent, Neakaisa.ro are in plan o crestere organica, de 10%, concentrandu-se pe trei elemente cheie, fundamentale pentru evolutia si flexibilitatea brandului. Astfel, va investi in digitalizarea si automatizarea proceselor interne pentru a creste eficienta si a ajuta echipa sa fie mai productiva si va organiza training-uri, workshop-uri si alte initiative de invatare pentru formarea si dezvoltarea continua a angajatilor. 
 
ALLBIMSISECAMABONARE REVISTEhilti
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 182 (Mai 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Arduro
Acvatot 2019
BogArt
Ubitech
rigips
CDS
quadratum
MAKITA
noark
konsent
siniat
strabag nivel 1
CONCEPT STRUCTURE
viarom
leviatan
theda mar
EDIT-Structural
ness project
ERBASU CONSTRUCT
concelex

Parteneri

top 500
HABITAT
AHK 2022
FPSC_2019
ef-de-n
ROGBC 2016
econet
top 500
AICPS_30
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander