POLICOLOR tinteste afaceri consolidate de 65,5 milioane de euro, in acest an |
Izolatii & Finisaje Publicat de Elena Icleanu 26 Nov 2015 19:39 |
![]() In 2015, compania a pus accent si pe strategia de distributie la nivel national, prin implementarea unui model de distributie directa si prin eficientizarea performantelor retelei de parteneri. Astfel, produsele diviziei Arhitectural sunt prezente in 5.000 de puncte de vanzare, in timp ce vopselele auto se pot gasi in 3.000 de magazine din comertul traditional si modern. La acestea se adauga si propria retea de magazine Policolor din tara.
In prima parte a anului, Policolor si-a extins portofoliul de vopsele lavabile, tencuieli si produse decorative, a diversificat gama Deko Professional, care include produse destinate profesionistilor din domeniul constructiilor, dar si pe cea de produse a Policolor Automotive, destinata industriei auto.
In ceea ce priveste investitiile, producatorul continua lucrarile de constructie a noii fabrici din zona de vest a Capitalei, dupa ce a decis vanzarea platformei de pe Bd. Theodor Pallady. In acest an, grupul Policolor-Orgachim aniverseaza 50 de ani de existenta.
|