SOHO: Majorare cu 47% a cererii pentru mobilier care se poate transforma in birou |
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 27 Apr 2020 10:37 |
Munca de acasa are efecte si pe piata vanzarilor de mobilier si decoratiuni interioare. De la inceputul perioadei de autoizolare si pana acum, cele mai multe comenzi online s-au inregistrat pentru lampi de birou si pentru elemente multifunctionale de mobilier, care pot fi folosite si pe post de birou, in amenajarea spatiului de lucru din locuinte, potrivit monitorizarii realizate de Sohodesign.ro.
„Exista o crestere semnificativa a cererii pentru astfel de produse. La mobilierul de birou avem o cerere cu 25% mai mare in luna aprilie in comparatie cu lunile anterioare, insa cele mai mari cresteri au avut loc in categoriile de mese, masute multifunctionale si lampi de birou, unde vanzarile s-au majorat cu peste 40%, in comparatie cu lunile ianuarie, februarie sau martie. Bugetele totale pentru reamenajare nu sunt neaparat mari, romanii sunt creativi si gasesc solutii practice, sumele alocate fiind cuprinse intre 800 si 3.000 de lei pentru amenajarea unui astfel de spatiu de birou acasa”, declara Mehmet Hortoglu, director general SoHo Design.
Unul din cele mai vandute produse de mobilier in aceasta perioada a fost o masuta pliabila care se fixeaza in perete si poate servi ca birou, masa de scris pentru copii sau masa de bucatarie, fiind ideala pentru a folosi la maxim spatiul disponibil. Pretul masutei multifunctionale este de 42,9 lei.
Un alt produs in top vanzari SoHo Design a fost tot o masuta multifunctionala, care poate servi ca loc de baut cafeaua de dimineata, dar care se poate transforma rapid intr-o masa de luat cina pentru sase persoane sau in birou pentru cineva care lucreaza pe un laptop sau trebuie sa organizeze o teleconferinta, cu ajutorul optiunii de inaltare.
Cel mai vandut birou in perioada de autoizolare a fost modelul Nature Study, care are o suprafata mare, un design original si spatii de depozitare si care costa 182,15 lei.
Cand alegem obiectele pentru redecorare, important este ca spatiul de lucru sa fie delimitat si adaptat activitatii de birou, recomanda arhitectii colaboratori au SoHo Design, astfel incat sa nu fie nevoie sa ne mutam in fiecare zi in alt loc, iar ceilalti membri au familiei sa stie ca acela este locul in lucram de acasa, cat va fi nevoie.
Pasii pentru reamenajarea spatiului, astfel incat sa lucram eficient de acasa
SoHo Design ofera cateva idei practice de redecorare a spatiului pe care il aveti la dispozitie si pune la dispozitie produse potrivite pentru amenajarea adecvata a unui spatiu de lucru acasa. Pentru multi, lucrul de acasa este o experienta total noua si stresanta. Dar amenajarea unui spatiu de lucru cu un minim de organizare si cu cateva piese de mobilier si accesorii alese inspirat poate crea o zona potrivita, cu energie pozitiva si productiva. Solutiile SoHo Design aduc schimbari pozitive in orice locuinta si sunt adaptate acum si acestei noi provocari pe care trebuie sa o trecem cu totii in siguranta.
Identificarea si delimitarea spatiului de lucru In lipsa unei camere de lucru, gasirea unui spatiu intr-un loc dedicat activitatilor familiale este o provocare. Spatiul de lucru ideal trebuie sa fie o zona unde sa va puteti concentra la activitatile profesionale un anumit numar de ore pe zi, fara surse care sa te distraga. Zona de lucru poate fi creata intr-un spatiu disponibil sau se poate adapta o anumita zona a locuintei pentru a servi ca spatiu de lucru pentru o perioada de timp. Masa din bucatarie sau din living, masuta de cafea, canapeaua din living, zonele de bar, pot fi adaptate cateva ore pe zi pentru lucru, cu cateva modificari ce se pot opera rapid.
Biroul, elementul central al spatiului de lucru In cazul in care se exista spatiu suficient in locuinta, se poate amenaja un loc dedicat pentru munca de acasa, cu mobilier de birou si spatii de depozitare. Biroul este piesa centrala a acestui spatiu si este important sa fie o alegere potrivita, care sa tina cont de nevoile pe care le aveti pentru activitatile profesionale.
Cum luminam spatiul de lucru Cele mai flexibile sunt lampile de masa cu brat reglabil, care se adapteaza perfect oricarui birou.
Un spatiu de lucru are nevoie de lumina suficienta. Atunci cand amplasati biroul, incercati sa gasiti un loc in care sa profitati cat mai mult de lumina naturala, pentru ca este cea mai potrivita pentru lucrul la calculator.
Atunci cand nu mai este suficienta lumina naturala, folositi lumina artificiala din casa. Cea mai potrivita este o lampa de birou cu brat ajustabil, pe care o puteti potrivi in unghiul optim.
Folositi becuri cu lumina calda, mai odihnitoare pentru ochi.
Scaunul potrivit, la locul potrivit Daca veti folosi un birou, veti avea nevoie si de un scaun adaptat inaltimii acestuia. Scaunul este foarte important, pentru ca vei petrece multe ore pe el si trebuie sa asigure o pozitie confortabila si o postura corecta. Daca nu puteti sa aveti un scaun de birou cu reglaje multiple, cautati cele mai confortabile scaune din casa si incercati sa va adaptati pozitia la acestea.
Spatii de depozitare Daca munca nu se rezuma doar la lucrul pe calculator si aveti dosare cu documente care trebuie prelucrate, aveti nevoie de spatii de depozitare langa birou, pentru ca totul sa fie la indemana. Este de preferat ca acestea sa fie organizate pe verticala, pentru a ocupa spatiu mai putin.
Alegeti piese de mobilier cu un design versatil si le veti putea folosi in casa si dupa ce nu va mai fi nevoie sa lucrati de acasa.
|