APT schimba denumirea in Prohuman APT si estimeaza afaceri de 70 milioane euro |
Piata Muncii & Resurse Umane Publicat de AG&F 29 Iun 2022 11:39 |
Grupul APT, aflat in top 3 pe piata serviciilor de resurse umane, cu un istoric de peste 25 de ani, venituri de 64 milioane de euro si aproape 4.000 de angajati in anul 2021 isi schimba denumirea in Prohuman APT si se aliniaza astfel la identitatea grupului din care face parte.
Furnizorul de servicii de resurse umane Prohuman, liderul pietei de profil din Ungaria, prezent in sapte tari europene (Ungaria, Romania, Slovenia, Croatia, Serbia, Germania si Austria) a achizitionat in 2017 pachetul majoritar de actiuni al APT, intrand astfel pe piata romaneasca. Activitatea in Romania s-a desfasurat, pana in prezent, in paralel sub celor doua branduri.
Prima jumatate a anului 2022 a favorizat tranzitia naturala catre alinierea identitatii companiei romanesti la elementele de brand Prohuman - nume, logo, domeniu web, precum si popularizarea noii identitati atat in parteneriatele in care grupul APT este implicat, cat si in mediul de afaceri autohton, in general.
„Fiind in proces de expansiune teritoriala la nivel national, am considerat potrivit ca este momentul sa ne facem cunoscuti sub noul brand Prohuman. Acest proces reprezinta o dovada a evolutiei noastre si dorim sa ne asiguram partenerii de business, angajatii, candidatii, ca echipa cu care s-au obisnuit deja va fi la fel de dedicata tuturor proiectelor. Atat grupul din care facem parte din anul 2017, cat si noi, echipa din Romania, avem planuri frumoase de dezvoltare si continuam sa oferim partenerilor nostri servicii la cel mai inalt nivel calitativ. Alinierea la brandul Prohuman inseamna in acelasi timp alinierea la viziunea grupului de a imbunatati si de a diversifica continuu serviciile si de a deveni lider de piata in topul companiilor de profil din Europa de Est pana in anul 2024 ”, spune Sorina Donisa, CEO Prohuman APT.
Ce se afla in spatele rebranding-ului
Apartenenta la un grup international de succes i-a oferit companiei romanesti APT avantajul de a beneficia de procesul de knowledge sharing la nivel de grup si regional, ceea ce s-a tradus intr-un parcurs de continua crestere incepand cu anul 2018. Pe langa liniile de business deja consacrate, de recrutare si munca temporara specialisti, compania a dezvoltat substantial si linia de business de recrutare si munca temporara blue. Astfel, Prohuman APT si-a extins atat portofoliul de parteneri, cat si acoperirea teritoriala, in prezent, reteaua ajungand la 6 branch-uri in Brasov, Iasi, Timisoara, Sibiu, Craiova si Ploiesti, pe langa sediul central din Bucuresti.
Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 314 milioane de lei, respectiv 64 milioane de euro, pozitionandu-se in top 3 jucatori pe piata locala de servicii HR. Prin acest proces de rebranding se aliniaza nu doar la identitatea de grup, ci si la strategia si dorinta de expansiune teritoriala a Prohuman. Pana la finele lui 2022, Sorina Donisa, CEO-ul companiei, estimeaza afaceri de aproximativ 70 milioane de euro.
|