Agenda Constructiilor
Marti, 24 Decembrie 2024
Home - Stiri - Piata Muncii & Resurse Umane - CBRE Romania organizeaza Noaptea Companiilor, targul neconventional de job-uri
CBRE Romania organizeaza Noaptea Companiilor, targul neconventional de job-uri Imprimare Email
Piata Muncii & Resurse Umane Publicat de Stelian DINCA 01 Aug 2024 12:25
CBRE Romania, liderul pietei locale de consultanta imobiliara si al segmentului de birouri, preia franciza Noaptea Companiilor, un targ neconventional de job-uri si prezentari de firme la sediul acestora, aducand conceptul pentru prima data la Bucuresti. Ajuns la a sasea editie la nivel national, evenimentul se va desfasura intre 16 si 17 octombrie in Capitala si va oferi companiilor oportunitatea de a-si intampina candidatii la sediul propriu, intr-un mod autentic si captivant, redefinind astfel interactiunea cu potentialii angajati.
„Biroul joaca un rol esential atat in viata unei organizatii, cat si in bunastarea angajatilor. Din pozitia de lideri in domeniul consultantei imobiliare pe zona de office, decizia de a prelua franciza Noaptea Companiilor si de a organiza prima editie din Bucuresti a fost o extensie fireasca si o initiativa creativa menita sa revitalizeze conceptele de «birou» si «sediu de companie». In cadrul acestui targ de joburi unic, companiile participante vor avea posibilitatea sa-si prezinte sediul si cultura organizationala direct de «acasa», creand astfel o legatura autentica si atractiva cu potentialii angajati. Evenimentul s-a consolidat in Cluj-Napoca, intr-un format bine controlat, si este pregatit acum sa abordeze piata diversificata si extinsa din Bucuresti”, a declarat Tudor Ionescu, Head of A&T Office la CBRE Romania.
Evenimentul a fost lansat in 2019 la Cluj-Napoca, pentru ca din 2023 sa fie extins si pe pietele din Iasi si Targu Mures. In contextul pandemiei de Covid-19, targul a fost organizat in 2019 si apoi incepand cu 2022 si a strans, in total, 85 de companii participante in acesti ani. Cu un concept unic si in capitala, Noaptea Companiilor alaturi de CBRE ofera firmelor ocazia de a deschide birourile, pe timpul noptii, pentru cei interesati, lansand in acelasi timp activari care au rolul de a oferi candidatilor o imagine fidela a valorilor din cadrul organizatiei.
„Suntem incantati de parteneriatul cu CBRE Romania pentru lansarea NCO la Bucuresti. CBRE Romania are o intelegere profunda a nevoilor companiilor, mai ales in sectorul de birouri, si suntem convinsi ca aceasta colaborare va propulsa Noaptea Companiilor la urmatorul nivel. Extinderea pe piata din Capitala reprezinta un pas major in misiunea noastra de a conecta brandurile cu talentele potrivite intr-un mod inovator si eficient. Ne dorim ca acest eveniment sa devina o platforma de referinta, aducand beneficii semnificative companiilor si vizitatorilor”, a declarat Péter Szasz, fondatorul NCO.
Noaptea Companiilor atrage o diversitate de participanti, firmele avand ocazia sa interactioneze cu un public variat. La nivelul anului trecut, 47% dintre cei care au trecut pragul companiilor inscrise in proiect au fost studenti, 30% profesionisti angajati, 17% absolventi recenti si 6% freelanceri. Peste 60% dintre vizitatori aveau varste cuprinse intre 18 si 24 de ani, 25% erau intre 25 si 34 de ani, iar 13% aveau peste 35 de ani.
„Bucurestiul este cel mai mare centru universitar al Romaniei, iar lansarea Noptii Companiilor alaturi de CBRE este un pas firesc in contextul in care majoritatea participantilor sunt studenti. De asemenea, piata muncii din Capitala este una dinamica, ce se confrunta in ultimii ani cu nevoia stringenta de a atrage talente”, a mai spus Tudor Ionescu.
Pentru editia din 2024, CBRE Romania a captat pana in prezent interesul unor companii de top din diverse domenii, precum IT&C, finante, productie, consultanta si gaming, care doresc sa-si creasca vizibilitatea si atractivitatea pe piata muncii prin participarea la acest proiect inovator.
Vizitatorii au ocazia sa exploreze 2-3 companii in noaptea evenimentului, luand parte la workshopuri si interactionand direct cu angajatii si mediul de lucru al acestora. In cadrul acestui format, este recomandat ca participantii sa aleaga companiile in functie de programul oferit si de relevanta acestuia pentru cariera lor profesionala.
„De la pozitie si accesibilitate, pana la un design arhitectural optim, biroul trebuie sa reflecte mai mult decat activitatea companiei; ar trebui sa povesteasca despre istoria, oamenii si cultura acesteia, aratand cum functioneaza organizatia. In esenta, biroul reprezinta identitatea unei companii”, a adaugat Tudor Ionescu.
Participarea la Noaptea Companiilor alaturi de CBRE Romania redefineste strategiile de recrutare si constituie o platforma inedita pentru firme de a-si construi si consolida imaginea de brand, conectandu-se direct cu viitorii angajati intr-un format atipic.
 
RAWLPLUGALLBIMABONARE REVISTETotalEnergiesSISECAMhilti
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
CONCEPT STRUCTURE
rigips
GEWISS
DRS
ERBASU CONSTRUCT
AED
SIGM
noark
theda mar
MAKITA
Acvatot 2019
CDS
quadratum
konsent
concelex
Arduro
leviatan
SSAB
EDIT-Structural
EURO BUILD
VEGO
ELECTROGRUP
strabag nivel 1
BogArt
Ubitech

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<