Agenda Constructiilor
Vineri, 18 Octombrie 2019
Teraplast 2019
Home
Imsa - Imroglass activeaza cu succes pe piata romaneasca Imprimare Email
Producatori & Furnizori 14 Iul 2008 10:29

Robert Jug (44 de ani)
Functia/firma: Administrator al Imroglass; responsabil de vanzari Imsa Group pentru Romania;
Studii: Facultatea de Limbi Straine, Universitatea din Trieste - Italia;
Experienta profesionala: 14 ani in domeniul echipamentelor;
Hobby: schi, alpinism.

Holdingul Imsa (Italia), infiintat in 1978, comercializeaza echipamente si materiale/accesorii pentru prelucrarea sticlei si executia de vitraje termoizolante, avand o retea de distributie dezvoltata la nivel international, in Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia, Serbia, Bosnia-Hertegovina, Polonia, Federatia Rusa, Ungaria, Bulgaria si Romania. Subsidiara din tara noastra, Imroglass - Alba Iulia, activeaza pe piata autohtona incepand cu anul 2003, livrarea sortimentelor promovate realizandu-se la nivel national, in toate judetele.

- Detaliati oferta de utilaje pe care o puneti la dispozitia partenerilor.

- Printre companiile cu care derulam parteneriate se afla: Fenzi, Alupro, Ceca, Quadra (componente pentru industria sticlei), Vitreal Specchi/Madras (geam ornamental special), Oxidal (accesorii pentru usi vitrate si sisteme tip Spider), Forel (echipamente specifice industriei de geam termoizolant), Schiatti si Lovati (utilaje de slefuit, gaurit si fazetat; centre CNC), Fratelli Pezza (masini de sablat), Tornati Forni (cuptoare de securizare si fuziune), Macotec (mese si linii pentru debitarea sticlei), Ino (masini si linii de serigrafiat), Giardina (echipamente de vopsire) etc. Cele mai solicitate modele sunt echipamentele Schiatti, Macotec si Forel, primul dintre acestea detinand o pondere de 30% din livrari. Ca structura a comenzilor, se remarca proportia celor efectuate de colaboratorii din provincie (60% din total), urmate de cele ce provin de la partenerii din Bucuresti (cu 40%). Contractele ce vizeaza achizitia de materiale/accesorii sunt onorate in doua zile, iar activitatea de service se deruleaza in doua-trei zile de la primirea solicitarii. In functie de cerintele companiilor partenere, asiguram si consultanta de specialitate, proiectare tehnologica etc.

- Ce presupune strategia pentru dezvoltare implementata la nivelul acestui an?
- Obiectivele aferente lui 2008 impun infiintarea unui punct de lucru si dezvoltarea reprezentantei din Alba Iulia, ceea ce necesita alocarea unor fonduri de 0,3 milioane de euro. Consideram ca obiectivul este tangibil in conditiile in care estimam o evolutie buna a situatiei finaciare pentru 2008. Consideram ca nivelul cifrei de afaceri din acest an s-ar putea situa la 6 milioane de euro, cu 10% mai mare fata de 2007, cand am inregistrat venituri de 5,5 milioane de euro (inclusiv exporturile directe ale Imsa – Italia catre beneficiari din Romania). In 2007, veniturile inregistrate in cadrul grupului au depasit 80 de milioane de euro.

- Cum a evoluat segmentul de piata specific activitatii companiei in anul 2007?
- Pe piata romaneasca a fost inregistrata o expansiune sustinuta a segmentului propriu de activitate si o crestere a exigentelor legate de calitate, care tind sa atinga nivelul celor din Uniunea Europeana. Pentru a putea face fata competitiei, am aplicat un plan specific de masuri care se poate caracteriza printr-o singura notiune: cea de profesionism. Impactul dezvoltarii sectorului de constructii asupra pietei de tamplarie termoizolanta este primordial, intrucat acest domeniu de activitate impulsioneaza toate sectoarele conexe (inclusiv, cel al furnizorilor de utilaje). In ceea ce priveste gradul de automatizare a pietei producatorilor de ferestre si/sau vitraje termoizolante, in Romania acesta este inca redus, centrele CNC reprezentand circa 20% - 30% din echipamentele aflate in functiune. Pe termen scurt, preconizam ca situatia se va modifica radical, cu sprijinul forurilor europene, iar peste jumatate din firmele specializate in fabricarea de tamplarie vor achizitiona centre automate de procesare pentru a face fata competitiei.

- Caracterizati relatiile specifice de afaceri dintre furnizorii de sisteme/materii prime, producatori sau importatori si beneficiari.
- Relatiile specifice mediului de afaceri (dintre furnizori si clientii acestora) nu sunt unele deosebite, dar functioneaza destul de bine. In ceea ce ne priveste, nu avem contracte de lunga durata cu partenerii nostri si lucram numai pe baza de comenzi, tinand cont de liberalizarea pietei. Recent, am observat faptul ca beneficiarii se orienteaza preponderent spre achizitia de produse cu un raport optim calitate/pret, cerintele din punct de vedere al performantei fiind din ce in ce mai ridicate. De asemenea, cei ce doresc sa realizeze o investitie pe termen lung se focalizeaza pe calitate, iar companiile care urmaresc obtinerea unei profitabilitati imediate (mai ales, in domeniul executiei de tamplarie din PVC) cumpara utilaje ce au costuri reduse.
 
Licente bimghid_proiectareACAD

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 146 (Octombrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere