Agenda Constructiilor
Vineri, 26 Aprilie 2024
hilti
Home
Potential deosebit pe piata de fatade cortina din Cluj Imprimare Email
Producatori & Furnizori 16 Iul 2008 10:33

Dan Stefan Kiraly (34 de ani)
Functia/firma: director de productie, Termoplast;
Studii: Facultatea de Stiinte Economice, Universitatea Babes-Bolyai, din Cluj-Napoca;
Experienta profesionala: 5 ani in domeniul fatadelor cortina;
Hobby: moto sport.

Compania Termoplast, din Cluj-Napoca, are ca principal domeniu de activitate executia/montajul de fatade cortina si a ansamblurilor din aluminiu, livrarile specifice avand o contributie de 70% la cifra de afaceri. Totodata, este specializata si in fabricatia de tamplarie din PVC. Distributia produselor este asigurata la nivel national, in mod direct, firma desfasurandu-si activitatea in aproape toate judetele tarii. Incepand cu anul 1997, se realizeaza si livrari la export, in Ungaria, Germania si Bulgaria.

- Care sunt obiectivele strategiei proprii pentru dezvoltare?
- In vederea extinderii activitatii, la nivelul lui 2007 am luat decizia de a construi inca o hala de productie pentru realizarea tamplariei metalice (din profile de otel Jansen). Pentru 2008, dorim sa demaram constructia efectiva a halei, fondurile totale alocate fiind in valoare de 0,5 milioane de euro. Cifra de afaceri aferenta livrarilor efectuate anul trecut a fost de aproximativ 13,6 milioane de lei, pentru 2008 fiind estimata o majorare la 20 milioane de lei. Consideram ca acest nivel este sustenabil, ca urmare a dezvoltarii sustinute a pietei specifice din judetul Cluj.

- Prezentati structura comenzilor efectuate de partenerii firmei.
- In 2007, vanzarile efective au totalizat 18.210 mp de tamplarie. Comenzile de executie a peretilor cortina, cu o pondere de 36% din total, vizeaza preponderent prelucrarea de sisteme Schüco, seriile FW 50+/FW 60+ sau Spectral (tip MB SR 50). Ferestrele/usile din aluminiu (avand o cota de 37% din comenzi) integreaza serii Royal S65 de la Schüco (furnizate de Alukönigstahl), avand elemente de rupere a puntii termice, precum si repere Spectral 45 sau 60 (cu/fara bariera termica, in functie de aplicatie). De asemenea, sunt disponibile si ansambluri speciale, respectiv tamplarie din otel, tip Jansen Janisol sau Economy. In domeniul ferestrelor din PVC (ce reprezinta 27% din volumul total de contracte), se proceseaza repere furnizate de Rehau sau de firma BC Ablakprofil. Feroneria utilizata este Roto, geamul termoizolant fiind achizitionat de la compania Technic Glass - Cluj-Napoca. Utilajele Rapid si Wegoma asigura o capacitate de fabricatie de 20.000 mp/an, din care 50% pentru sortimentele din aluminiu. Anul acesta, ne axam cu prioritate pe promovarea unor produse inovatoare, cum ar fi tamplaria din elemente metalice si ansamblurile speciale (antifoc).

- Ce presupune, pentru bransa de ferestre/fatade cortina, impunerea aplicarii marcajului CE?
- Marcajul CE reprezinta o confirmare a faptului ca tamplaria executata respecta toate cerintele standardelor europene, impunand un nivel ridicat al calitatii, precum si un control riguros al fluxului de productie. Consider ca aplicarea prevederilor cuprinse in normativele europene reprezinta o conditie obligatorie pentru firmele care doresc sa indeplineasca noile exigente ale clientilor. Totodata, obtinerea dreptului de aplicare a simbolului CE ofera posibilitatea companiilor autohtone de a intra in competitie cu societati similare din alte tari membre UE. In prezent, avem 58 de angajati calificati in domeniul fabricatiei si montajului de tamplarie/pereti cortina, astfel incat putem afirma ca gradul de specializare a acestora constituie o garantie in plus pentru onorarea oricarui tip de contracte specifice, de la cele ce vizeaza executia lucrarilor simple, la comenzile care au diverse niveluri de complexitate. Alte avantaje oferite colaboratorilor constau in asigurarea de servicii aferente (cum ar fi consultanta specializata furnizata beneficiarilor, in ceea ce priveste izolarea termica/fonica a cladirilor, respectiv protectia solara) si calitatea constanta a produselor.

- Expuneti cateva argumente cu privire la nivelul de informare a clientilor.
- In prezent, odata cu aparitia pe piata a societatilor specializate in proiectare tehnologica si de detaliu din domeniul tamplariei termoizolante si, mai ales, din sectorul de fatade cortina, beneficiarii – reprezentati in mare parte de investitori imobiliari – sunt mult mai bine informati in comparatie cu situatia de acum cativa ani. Practic, specialistii acestor companii contribuie in mod definitoriu la formarea exigentelor clientilor. De asemenea, birourile de arhitectura au un aport semnificativ la identificarea cerintelor pietei si propun solutii constructive moderne, in concordanta cu tendintele de proiectare consemnate la nivel international. Acest lucru este benefic pentru firmele ce au ca obiect de activitate executia de pereti cortina, intrucat se stabilesc – inca din etapa de planificare – anumite detalii ce tin de forma constructiei, materiale utilizate etc., precum si unele conditii ce trebuie indeplinite: cerinte speciale, termen de finalizare si altele.
 
SISECAMRAWLPLUGABONARE REVISTEALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
concelex
rigips
CONCEPT STRUCTURE
theda mar
CDS
ness project
noark
Acvatot 2019
Ubitech
ERBASU CONSTRUCT
EDIT-Structural
viarom
leviatan
strabag nivel 1
siniat
quadratum
MAKITA

Parteneri

HABITAT
AHK 2022
top 500
FPSC_2019
AICPS_30
top 500
top 500
econet
ROGBC 2016
ef-de-n

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander