Agenda Constructiilor
Vineri, 19 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - PWC: Relatiile comerciale sufera de pe urma limitarii contactului direct
PWC: Relatiile comerciale sufera de pe urma limitarii contactului direct
Afaceri, Juridic, Finante & Impozite Publicat de Ovidiu Stefanescu 03 Apr 2018 06:18
Un raport dat publicitatii de compania de consultanta si audit PricewaterhouseCoopers (PwC) indica principalele rezultate ale unui studiu realizat pe un esantion reprezentativ de respondenti, format din 15.000 de consumatori din 12 state (inclusiv SUA, Marea Britanie, Australia, Brazilia, Canada, China, Germania, Japonia etc.), care a urmarit o redefinire a raporturilor comerciale, din punct de vedere al experientei de consum. Principala concluzie este aceea ca aproape doua treimi dintre cei intervievati au impresia pierderii contactului cu elementul uman in experienta lor de achizitie. Astfel, intr-o epoca a programelor robotizate de conversatie, a platilor digitale, a inteligentei artificiale, a interconectarii online a obiectelor (IoT) si a marilor baze de date, devine tot mai evidenta necesitatea unor eforturi sporite din partea companiilor ce formeaza oferta pentru a obtine echilibrul necesar in ceea ce priveste indicatorul de experienta a consumatorilor (ce defineste modul de interactiune dintre organizatii si clientii acestora). Pretul si calitatea raman, in continuare, in topul elementelor pe care se bazeaza formarea deciziei de cumparare, insa 73% dintre persoanele chestionate au declarat faptul ca o experienta pozitiva este generata inclusiv de impactul brandului. Cel putin la nivelul SUA, 65% dintre consumatori sunt mai degraba influentati de marca decat de publicitatea agresiva. Interesant este faptul ca studiul analizat mai descrie mecanismele prin care experientele negative „alunga” utilizatorii. Peste 60% dintre clienti intrerup relatiile cu un furnizor din cauza serviciilor deficitare, 46% pe fondul unei lipse de profesionalism a angajatilor, iar jumatate se indeparteaza motivand neincrederea in companie. In plus, unul din trei intervievati afirma ca renunta la un brand dupa doar o singura experienta negativa. Viteza si eficienta (80%), angajatii bine pregatiti si serviabili (78%), disponibilitatea (77%) constituie elementele care contribuie in cea mai mare masura la conturarea unei experiente pozitive. Acestea au un impact atat de semnificativ incat, de exemplu, 52% dintre clienti ar fi dispusi sa plateasca mai mult pentru imbunatatirea vitezei si eficientei, 43% pentru majorarea disponibilitatii, iar 41% pentru un personal profesionist. 
 
ABONARE REVISTESISECAMALLBIMRAWLPLUG
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
CDS
rigips
CONCEPT STRUCTURE
theda mar
viarom
noark
quadratum
leviatan
siniat
Ubitech
strabag nivel 1
ERBASU CONSTRUCT
Acvatot 2019
MAKITA
concelex
ness project
EDIT-Structural

Parteneri

AHK 2022
HABITAT
top 500
FPSC_2019
AICPS_30
top 500
ef-de-n
econet
top 500
ROGBC 2016

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander