Agenda Constructiilor
Luni, 14 Octombrie 2024
RAWLPLUG
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - REHAU si-a relocat birourile din Cluj-Napoca in cladirea The Office
REHAU si-a relocat birourile din Cluj-Napoca in cladirea The Office
Producatori & Furnizori Publicat de AG&F 20 Mai 2024 10:57
Rehau Romania subliniaza angajamentul ferm de a cultiva un mediu de lucru exceptional si de a spori satisfactia angajatilor sai prin inaugurarea noilor birouri din centrul orasului Cluj-Napoca. Acest lucru continua demersul de a prioritiza bunastarea angajatilor prin relocarea birourilor sale din orase cheie precum Bucuresti si Cluj-Napoca si consolideaza statutul de „Great Place to Work” primit anul trecut. 
Birourile Rehau din Cluj-Napoca sunt situate la parterul The Office Cluj-Napoca, detinuta de Paval Holding, o cladire de birouri de clasa A care beneficiaza de o pozitionare excelenta in centrul orasului. Noul spatiu se intinde pe o suprafata de aproximativ 120 de mp si beneficiaza si de doua zone de tip showroom pentru produsele Rehau Window Solutions si Rehau Building Solutions. De asemenea, locatia a fost aleasa in acord cu principiile Rehau in ceea ce priveste sustenabilitatea. In acest nou sediu, Rehau Romania va folosi 100% energie electrica verde si va beneficia de o monitorizare atenta a consumului de energie, apa si deseuri, gratie standardelor sustenabile impuse de cladire.
"Odata cu relocarea birourilor din Cluj-Napoca, nu numai ca ne-am reafirmat angajamentul de a le oferi angajatilor nostri cele mai bune conditii de lucru posibile, dar am subliniat si importanta strategica a acestei regiuni.
 
 
Avem parteneriate de lunga durata adanc inradacinate in Cluj, iar acum suntem fericiti ca ne putem intampina clientii intr-un spatiu de birouri modern, unde pot vedea produsele noastre inovatoare la fata locului, datorita zonelor dedicate showroomului, dar si datorita integrarii acestora in spatiul de birouri. Noile birouri reflecta dedicarea noastra de a promova legaturi puternice cu partenerii si clientii nostri, si, in acelasi timp, angajamentul nostru fata de excelenta si inovatie”, a declarat Dan Trif, Manager Administrativ Birou Vanzari Cluj & Director Regional Vanzari Building Solutions Rehau Romania.
Intocmai ca birourile Rehau din Bucuresti relocate si ele anul trecut, spatiul din Cluj-Napoca a fost conceput si modernizat avand in prim-plan angajatii. Astfel, birourile sunt dotate cu mobilier modern ajustabil pentru confortul fiecarui angajat, elemente de mobilier fiind achizitionate de la furnizori de renume, care aplica concepte de sustenabilitate similare celor promovate de Rehau, folosind materiale reciclate si reciclabile, cu o durata de viata indelungata. In plus, integrarea solutiilor Rehau pentru interior, instalatii si ferestre subliniaza abordarea Rehau in crearea de spatii care acorda prioritate atat functionalitatii, cat si sustenabilitatii.
 
"La Rehau ne implicam in proiecte despre care credem ca vor imbunatati modul in care lucram si ca vor avea un impact pozitiv asupra mediului si comunitatilor noastre. Relocarea birourilor noastre din Bucuresti si Cluj a fost un nou pas in aceasta calatorie. Vedem aceasta relocare ca pe o oportunitate de a investi in echipa noastra, oferindu-le un spatiu de lucru modern, care sa incurajeze creativitatea, colaborarea si bunastarea”, a declarat Alexandru Oprea, Country Manager RehauRomania.
 
 
Anul trecut, Rehau Romania a primit distinctia „Great Place to Work”, care atesta eforturile sale de a oferi angajatilor sai cele mai bune conditii la locul de munca. Cel mai important aspect care a contribuit la obtinerea acestei certificari a fost vizunea Rehau orientata spre viitor, definita de numeroasele investitii realizate pentru a imbunatatii relatia cu angajatii si cu clientii. Astfel, Rehau Romania a crescut datorita investitiilor grupului realizate pe plan local, cum ar fi noul centru logistic din Cisnadie si relocarea birourilor in centrul a doua orase cheie – Bucuresti si Cluj.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
SISECAMABONARE REVISTEhiltiALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
rigips
ness project
CDS
strabag nivel 1
viarom
theda mar
konsent
SSAB
ELECTROGRUP
Ubitech
quadratum
Acvatot 2019
noark
Arduro
CONCEPT STRUCTURE
SIGM
DRS
ERBASU CONSTRUCT
BogArt
MAKITA
leviatan
concelex
EDIT-Structural

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500
ef-de-n
econet
top 500
ROGBC 2016

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander