Premiile EURO-Constructii
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Mai 2015 09:34
|
Gratie performantelor sale deosebite, in Romania marca Rigips a ajuns sa se confunde, practic, cu produsul sau principal - placile de gips-carton.Inventia a fost brevetata in SUA in 1894 de catre Augustine Sacket. Compania The British Plaster Board (BPB) pus accent pe imbunatatirea produselor, accesand in 1994 piata Romania, iar in 2005 a fost preluat de grupul Saint-Gobain, care a continuat procesul de dezvoltare a unor produse performante. De la inceputul activitatii sale pe plan local, Rigips a investit peste 68 milioane de euro in unitatile sale din tara - fiind printre cele mai performante din lume. Astazi marca se bucura de recunoasterea utilizatorilor autohtoni, primind de doua ori consecutiv premiul „Superbrands”. Rigips are o notorietate de peste 50% si este perceputa ca marca-lider datorita calitatii produselor si reputatiei de a-si indeplini promisiunile. Statutul de lider s-a construit pe relevanta inovatiilor, precum si pe profesionalismul echipei si partenerilor - distribuitori, constructori, arhitecti, dezvoltatori etc. Produsele Saint-Gobain Rigips – placi, profile, accesorii etc. - se regasesc in cladiri de birouri, comerciale, din domeniul medical, hotelier etc. Cateva proiecte majore realizate in ultima perioada si care au participat la concursul international Saint-Gobain Gypsum International Trophy, ce premiaza excelenta in execute sunt reprezentate de Promenada Mall, maternitatea “Regina Maria”, liceul francez “Anna De Noailles”, Auditorium Pallady etc.
|